GTA Türk Şifreleri

GTA Türk şifreleri bazı arkadaşlar tarafından sıkça aranıyor Google'da.

GTA Türk şifreleri Vice City şifreleridir. Oyundaki bölümleri geçerken yaşadığınız zorlukları, satın alma durumlarını, yaşadığınız ilginç anları bu konu altından paylaşabilirsiniz.

Yani:

TRAVELINSTYLE - Uçan araba
PANZER - Tank yaratır
HELASTRIDE - Casket-car yaratır
ROCKANDROLLCAR - Limuzin yaratır
RUBBISHCAR - Çöp kamyonu yaratır
GETTHEREFAST - Sabre turbo yaratır
ETTERTHANWALKING - Caddy yaratır
LOOKLIKELANCE - Lance skin
MYSONISALAWYER - Lawyer skin
ILOOKLIKEHILARY - Hilary skin
OCKANDROLLMAN - Rock 'n' roll skin
ONEARMEDBANDIT - One armed bandit skin
IDONTHAVETHEMONEYSONNY - Mafiosi skin
OXYLITTLETHING - Mafiosi daughter skin
WELOVEOURDICK - Scottish skin
THUGSTOOLS - Thug weapons
PROFESSIONALTOOLS - Professional weapons
NUTTERTOOLS - Weird weapons
PRECIOUSPROTECTION - Full zırh
ASPIRINE - Full sağlık (arabanızın aldığı hasar görünmeye devam edecek)
YOUWONTTAKEMEALIVE - wanted seviyesini yükseltir
LEAVEMEALONE - wanted seviyesini düşürür
APLEASANTDAY - Güzel hava
ALOVELYDAY - Harika hava
ABITDRIEG - Bulutlu hava
CATSANDDOGS - Yağmurlu hava
CANTSEEATHING - Sisli hava
LIFEISPASSINGMEBY - Zamanı hızlandırır
BIGBANG - Tüm arabaları yok eder
TILLLIKEDRESSINGUP - Yayaların giysilerini değiştirir
FIGHTFIGHTFIGHT - Yayalar ayaklanır
NOBODYLIKESME - Yayalar size saldırır
OURGODGIVENRIGHTTOBEARARMS - Yayalara silah verir
ONSPEED - Daha hızlı yürüme
BOOOOOORING - Daha yavaş yürüme
HEELSAREALLINEED - Arabaları soyar (arabaların kaportaları gider, sadece tekerlekleri alır)
COMEFLYWITHME - Uçan dodo arabalar (Bu durumda helikopteri düzgün kullanamazsınız)
ICANTTAKEITANYMORE - İntihar
REENLIGHT - Bütün trafik ışıkları yeşil olur
MIAMITRAFFIC - Trafik akışı hızlanır
GETTHEREQUICKLY - Hızlı araba
GETTHEREVERYFASTINDEED - Daha hızlı araba
ETTHEREAMAZINGLYFAST - Çok daha hızlı araba
FANNYMAGNET - Yayalar nişan aldığınız hedefe saldırmaya başlarlar
CHEATSHAVEBEENCRACKED - Ricardo Diaz skin
CERTAINDEATH - Tommy sigara içer
HICKSWITHGUNS - Silahlı bikinili kadın (Öldüklerinde silahları düşer)
IWANTITPAINTEDBLACK - Trafik kilitlenir
MIAMITRAFFIC - Yoğun trafik
SEAWAYS - Arabalar suda yüzer

274 yorum:

  1. valla çok süper bi site paylaşım için tşklr...

    YanıtlaSil
  2. YA BU HELPOKTER İLE BİNA UÇURMA BÖLÜMÜ VAR YA ONU BİR TÜRLÜ GEÇEMİYORUM SÜRE YETMİYO NE YAPAYIM O BÖLÜMÜ GEÇME ŞANSI YOK MU

    YanıtlaSil
  3. muhteşem bişey yaaaaaa bunu herkes denesin süperrrrrrr!

    YanıtlaSil
  4. gta çok güzel 10 haziranda yazan kişi

    YanıtlaSil
  5. iyimiş :) hepsini biliodum geçen sene bi kaç tanesini hstırlıom şimdi :-)

    YanıtlaSil
  6. YA BİRSEY DİCEM ŞU ARABALARI YOK EDER VAR YA O HİÇ OLMUYOR

    YanıtlaSil
  7. ya gta türk çok güzel ama şu marketin camlarını kırma işi haricinde bütün görevler bitti bi o kaldı onu yapamıyorum yapmaının bir yolu yokmu olsun artık bu oyun hayatta bitmeyen bir oyun ama yine de çok zevkli güzel oyun hey istediğn şey var

    YanıtlaSil
  8. gta güzel bi oyun gerçekçi yapılan bir oyun ama ben her sabah 7 de kalkıp oynuyorumm çok sewiyorumm

    YanıtlaSil
  9. ya gta turkteki adam üstünü nası değişilceğini bilen varsa gönderirmi acaba

    YanıtlaSil
  10. gta türk ve vice city deki rc helikopteri ile bina patlatma görevini yapması çok kolay çözümüde şu: ilk önce üst katlardaki bombaları bırakın sonra en alt daki kalır o na 1 dakika zaman kalır zaten çok kolay bırakılıyor. ben bu çözümle 2 kere yaptım

    YanıtlaSil
  11. camları kırma görevindede nuttertools yazın ve bomba alın elinize atın geçin atın geçin

    YanıtlaSil
  12. çok güzel şifreler bir kaçını aldık

    YanıtlaSil
  13. size gizli şifreler gta türkle ilgili: tab ve w ya basılı tutup bırakın ellerini havaya kaldırıp polisten kurtulur, right shift ve delete uzunca basılı tutup bırakıp right shift e basın , araç içindeyken + turbo ve aracı uçurur. emeğe saygınlık gösterin lütfen

    YanıtlaSil
  14. Adsız ayarlara girip değiştiriyon salo

    YanıtlaSil
  15. hım güzel site :-)

    YanıtlaSil
  16. olum hiç bilmiyonmu lan rc helikopteri ile bina uçurmak en kolay görev bak ilk önce en üst kattaki bombaları bırakıyon sana 1 dakka zaman kalıyo ozaman içindede en alt kata bombaları bırakıyon işin bitiyo gidiyo emeğe saygı göster hemde bilgilenmiş ol heeeeeeeeeeeeeeeeee
    (gta türk ve vice city)

    YanıtlaSil
  17. arkadaşlar rc helikopterle qeçemiosanız ilk önce bombaları almayın nasıl olsa bombalar almadan süre başlamıyor binaya gidin ve tüm görevlileri öldürün we biraz alıştırma yapın sonra qidip bombaları alın we bırakın en azından sizi rahatsız eden olmazsa daha çabuk biter ve en üst kattan başlayın ben hiç geçemiyordum öyle yapınca geçtim gta çok güzel bir oyun yapanlara çok teşekkürler[gta türk-pelin]

    YanıtlaSil
  18. gta türk internette nasıl oyunanıyor?bi türlü oynıyamıyom da.googlede açılmıyo.isterseniz deneyin

    YanıtlaSil
  19. oynıyacagım en sonuncu oyun gta

    YanıtlaSil
  20. dehset bi oyun desem nasıL oLur hanii ;)heLe şifreLeriyLe anLatıLmaz oynanıLır qibi biseyy :D herkese tavsiye edioremm kücük cocukLar haric bnm kuzenım kucuk oynııınca sapıtıo asdasdsa:d:d

    YanıtlaSil
  21. yaa gta türk çok güzel herkes oynamalı tmm belki çocuklara kötü örnek olabilir ama yine de harika gta nın bütüüün şifresi kitabımda bu arada lütfen küfür etmeyiiin...:-)

    YanıtlaSil
  22. gta dandiK sanandıras dandik gta 4 qüzeL !!!

    YanıtlaSil
  23. neden her yerde aynı şeyler yazıyor hemde hiç gemi falan yapma yazmıyor

    YanıtlaSil
  24. fakat genede teşekkürler!!!

    YanıtlaSil
  25. gta coooooooooook güzel

    YanıtlaSil
  26. ÇOK GÜZEL ŞİFRELER

    YanıtlaSil
  27. semanur ya gtada gta denizde yüzemiomu ya ama gta cokkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkk güzel

    YanıtlaSil
  28. oyun guzel sand andreas cok berbat geldı ama gta 4 oynadım ınanılmaz bır oyun gordugum en ıyı oyunlardan bırı sıddetle tavsıye edılır ıyı oyunlar gta ya devam:)

    YanıtlaSil
  29. su an gta türk oynuyorum cok güzel

    YanıtlaSil
  30. yaaaa para alıyorlarmı birisi söylesin çünküüüüü?????? gtaaa...delisiYiM

    YanıtlaSil
  31. süper bende gta türk delisiyimmm !!!

    YanıtlaSil
  32. YAW SİZDE HİÇ BİŞİ BİLMİONUZ YAAAA

    YanıtlaSil
  33. gta türk çok güzel şu anda oynuyorum

    YanıtlaSil
  34. ya arakadaşlar ben size özel şifreleri verem bu şifreler yazılmaz V`ye basılı tutun mafya yaratırsınız sfift tuşuna ve sağ mause tuşuna basın dling diye bir ses gelecek sonra sifte basılı tutun gökten sırasıyla araba iniyor ve beğen diğniz olursa sifthi bırakın binin caps lock tuşuylada nitro olur gene sifthle aşağı tuşun birlikte basıp çekin görüntü değişir ok hayde bana gülegüle ;)

    YanıtlaSil
  35. gtanın bütün bölümlerini bitirdim ayrıca metin 2 de gm yim...

    YanıtlaSil
  36. gta çooooook güzel

    YanıtlaSil
  37. ya ben taksici oluyorum kızlar arabama binemiyor nasıl olacak bu iş

    YanıtlaSil
  38. GTA SAN ANDREAS SÜPEEER

    YanıtlaSil
  39. arabanın kapılarını kırman gerekiyor

    YanıtlaSil
  40. kırmızı küçük uçak var o görevi bilen varmı nasıl oluyo

    YanıtlaSil
  41. ne ln bu çok az şifre

    YanıtlaSil
  42. adlı dedi ki...

    mert çok özenti bir kırosun kendini maraz ali mi zannedion

    YanıtlaSil
  43. olum bunda HİÇ SİLAH şifresi yokmu hep biyerden mi alcan bune ya gta türk te güzle değil en güzeli gta sanAndreas daha güzel gta türk tambi kötü oyun

    YanıtlaSil
  44. arkadaşlar bu şifreleri nereye yazıyoruz bi türlü yapamadım ya :(

    YanıtlaSil
  45. NİYE BURDA PARA HİLESİ YOK GTA TÜRKTE

    YanıtlaSil
  46. çoğunu biliyodum zaten ama genede bazılarını yeni öğrendim yani anlıyacagınız çoooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooook kötüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüü

    YanıtlaSil
  47. gta çooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooook güzel bi oyun

    YanıtlaSil
  48. yaaaa yayalar ayaklanmıyooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooo pfffffffffffffffffffffff

    YanıtlaSil
  49. arkadaşlar traineri indirin görevleri ben öyle yapıorum

    YanıtlaSil
  50. inşaat patlatma görevini bende yapamıyorum hem sürem yetmior hemde hedefi bulamıorum yardım eder misinizz?

    YanıtlaSil
  51. para şifresi istiyor tank=pan taka binin ve görev açın tabikide görev yapmağacaz hemen 10cm
    hızına girerek 500 tl sizin

    YanıtlaSil
  52. serhat66 para şifresi tanka panzer yaz ona bin ve görev aç görev yapma ve tanktan in bıgbang yaz ve 500 tl senin
    2. kez 200 tl

    YanıtlaSil
  53. gta türk city ve gta nın silah şireleri

    thustools hafif silah şifresi
    professıonaltools orta silah şifresi
    nuttertools ağır silah şifresi

    YanıtlaSil
  54. ardaslar bi hhile buldumki simdi bakin driver yazin adamlar gelicek ve birbirini vurucaklar sicede askeri silah düsücek

    YanıtlaSil
  55. gta san andres daha iyi fakat süpermen kılığına grilmio yaa :(

    YanıtlaSil
  56. ezikler daha helikopter bölümünde kalmışsınız size taktik vereyim ilk 3. yere gidip koyun sonra 4. ondan sonra 1. sonra 2. kesin geçersiniz daha zmn bile kalıo merak etmeyin bu arada daha 7. bölümdesiniz 78 bölüm var hdi kolay gelsin ezikler

    YanıtlaSil
  57. adını vermek istmeyen2 Ocak 2010 09:33

    bi zamanlar gta türkü oynuyordum ama sonra metin2ye gçtim şu anda metin2yi d bıraktım acaba gta türke geri döneyimmi dönmüyeyimmi cok kararsızım...

    YanıtlaSil
  58. serseriler ağlamz her güzele bağlanmaz dedimya sosyete kızı kimse serseri olamaz

    YanıtlaSil
  59. GTA ÇOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOK GÜZEL OYUNNNN

    YanıtlaSil
  60. valla gardaşlar ben gta delisi oldum şahsen 11* yaş için güzel bir oyun ama altındakiler 56. göreve gelirlerse çünkü o görevde cinsel içerik var tavsiye etmem

    YanıtlaSil
  61. abi varyaaaaaaaaaaaaaaa gta oynuyodum smackdown vs raw 2010 oynadım süper ama 2008 inde bigshow yok valla tavsie etmem

    YanıtlaSil
  62. YHA GTA4 KOTÜÜÜÜ

    YanıtlaSil
  63. yha gtada kırmızı ucağı gecemiom

    YanıtlaSil
  64. yaaaaaaaa gtanın kıralııııııııı gta turk tür

    YanıtlaSil
  65. abey gta 4`de an kolay görevde 1000$ veriyor gta türk city de en kolay bölüm 50$ be haksızlığa bak beeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee 950$ fark var anasını satayım o 950$`la var yaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa neler yapılmaz!!!!!!!!!! hemdeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee gta türk cityde para hilesi yok lennnnnnn

    do not;yazan AdMiN

    YanıtlaSil
  66. gtanın delısıyımmmmmmmmmmmm

    YanıtlaSil
  67. yha arkadaslar o camları kırıon ya orayı bi türlü gecemiom yha puffffffffffff:(

    YanıtlaSil
  68. pffffffffffff gta da para hilesi yok ya :(

    YanıtlaSil
  69. yha gta da tırmanma şifresi verinn yha :(

    YanıtlaSil
  70. yha telefon kulübesini gecemiom pfffffffffff:(

    YanıtlaSil
  71. yha gta benzin almıo puffffff :(

    YanıtlaSil
  72. gta çok güzel 2 görev hariç bütün görevlri bitirdim çok zevkli

    YanıtlaSil
  73. yuhhhh yani yuhhhh
    gta samandırays güzel yaaa

    YanıtlaSil
  74. uçaga binilmiyor oooooooooooooooooooooooooooofffffffffffffffff ama helikoptere biniyorofffffffffffffffffffffffffff

    YanıtlaSil
  75. abi gtaçoooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooook güzel daha ne yapsınlar ya ama uçağa da binsin

    YanıtlaSil
  76. gta vıce city türkçe yama yapılmış bu küçük havanadaki galarileri alınca arabalar bulmak gerekiyormuş ben bütün görevleri yaptım şimdi görev de çıkmıyor galeriyi aldım yanlız arabaların modelleri değiştiği için bulmak çok zor 6 tane araba bulmamı istiyor ben 4 ünü buldum landstalker ve blista compact bulamıyorum bunlarun türkçe yama yapıldığında değişen

    YanıtlaSil
  77. gta türk çok güzel. hiç kimse laf etmesin çok eylenceli.laf atanlar o zaman o oyunun dengesini düşenemediği için o oyunu özelliğini bilmiyorlar.

    YanıtlaSil
  78. ya millet bi tane kaset gorewi var ama olmuyor yardım edin yha arabaya biniyon bomba gostergesi var o gorewi yaptım ama vunue ye goturduğumde adamı geberttin diyor anlamadım gitti bi yardım edin sonra da oyun donuyor

    YanıtlaSil
  79. GETTHEREFAST:ARABA2
    ASPIRINE:CAN
    THUGSTOOLS:SİLAH
    FASTHINGSTAT:ÇETE


    bunların hepsi şifre

    YanıtlaSil
  80. hhgjfkfjkbghhgjkghghjfhfgmdbkvvvvvvfggjndmjfghmbbbbbbbdgjbdddgn:boklu sigara sıçar

    YanıtlaSil
  81. gta benim bilgisayarımda yüklü çok pahalıya oynuyordum artık özel yerde şifre var oradaki şifreyi girdiğimde ohhhhhhh herşey bedava indirmesi oynaması bize inter. faturası 17 tl geldi ohhh ohhhh yupi

    YanıtlaSil
  82. slm ben ali gta türk cok güzel ama görevlerin sonuna dogru oyun donuyor buna bir bakın

    YanıtlaSil
  83. yaa bu manyak bişey süperr herkes oynamalı.

    YanıtlaSil
  84. ya ben bu şifreleri ezbere biliomSağlık
    PRECIOUSPROTECTION - Çelik yelek
    YOUWONTTAKEMEALIVE - Çok polis
    LEAVEMEALONE - Az polis
    ICANTTAKEITANYMORE - İntihar
    FANNYMAGNET - Bayanları çeker

    CERTAINDEATH - Sigara içer
    DEEPFRIEDMARSBARS - Tommy şişmanlar(zayıfsa)
    PROGRAMMER - Tommy zayıflar(şişmansa)
    STILLLIKEDRESSINGUP - Tipinizi değiştirir
    CHEATSHAVEBEENCRACKED - Ricarda Diaz tipi ile oynarsınız
    LOOKLIKELANCE - Lance Vance tipi ile oynarsınız
    MYSONISALAWYER - Ken Rosenberg tipi ile oynarsınız
    LOOKLIKEHILARY - Hilary King tipi ile oynarsınız
    ROCKANDROLLMAN - Love Fist (Jezz) tipi ile oynarsınız
    WELOVEOURDICK - Love Fist (Dick) tipi ile oynarsınız
    ONEARMEDBANDIT - Phil Cassidy tipi ile oynarsınız
    IDONTHAVETHEMONEYSONNY - Sonny Forelli tipi ile oynarsınız
    FOXYLITTLETHING - Mercedes tipi ile oynarsınız

    TRAVELINSTYLE - Eski tip yarış arabası 1
    GETTHEREQUICKLY - Eski tip yarış arabası 2
    GETTHEREFAST - Nokia reklamındaki çizgili araba
    PANZER - Tank
    GETTHEREVERYFASTINDEED - Yarış arabası
    GETTHEREAMAZINGLYFAST - Yarış arabası 2
    THELASTRIDE - Eski model bir araba
    RUBBISHCAR - Çöp kamyonu
    BETTERTHANWALKING - Golf arabası
    ROCKANDROLLCAR - Love Fist Limuzini
    BIGBANG - Tüm araçları patlat
    MIAMITRAFFIC - Sinirli şöförler
    AHAIRDRESSERSCAR - Tüm araçlar pembe olur
    IWANTITPAINTEDBLACK - Tüm araçlar siyah olur
    COMEFLYWITHME - Arabalar uçar (yerçekimi azalır)
    AIRSHIP - Bilmiyorum ama bi işe yarıyordur
    GRIPISEVERYTHING - Herhalde oyunu yavaşlatıyor
    GREENLIGHT - Trafik lambaları yeşil olur
    SEAWAYS - Aracınız suda da gider
    WHEELSAREALLINEED - Tekerlekler hariç araçlar görünmez
    LOADSOFLITTLETHINGS - Otları çıkartır

    LOVELYDAY - Güneşli hava
    APLEASANTDAY - Rüzgarlı hava
    ABITDRIEG - Bulutlu hava
    CANTSEEATHING - Sisli hava
    CATSANDDOGS - Yağmurlu hava

    LIFEISPASSINGMEBY - Zaman hızlı geçer
    BOOOOOORING - Bilmiyorum
    FIGHTFIGHTFIGHT - Millet birbirini sopalamaya başlar.
    NOBODYLIKESME - herkes bize saldırır
    gerisi var daha

    YanıtlaSil
  85. yaa nee kadar güzel demi

    YanıtlaSil
  86. en ii arkime selam"emircana"

    YanıtlaSil
  87. bn gtanın en ii oynayanıyım ve mahalledeki emircana,latife,aliyeve samete selamlar by by

    YanıtlaSil
  88. bence bu oyun şifreleri çok güzel.Kim hazırladıysa allah ondan razı olsun!!!!!!!!! Çok teşekkür ederim...!!!!!!!!!!!!

    YanıtlaSil
  89. gtatürk oyununu sonuna kadar geçtim çok süper bir oyunmuş

    YanıtlaSil
  90. ya ne kadar güzel hileler var sonuna kadar yazmak isterim

    YanıtlaSil
  91. gta çok gta bi oyun.Bana kalırsa gta mta fma yani .ÇOk iyi oynayamayanların qtaq yani . Çok demi gtatrt Gta gibi yani çok bana gta oynayanların gtasına gtam yani.yani demi yani.

    Şifreli oynayanların gtası gtada bizimkisi mta mı yani ? Şifreleri güzel gta o yeah

    YanıtlaSil
  92. gta türkte philin kolu kopuyor. ama hemen beceremedin diyo

    YanıtlaSil
  93. ya gta türk te oynuyorum . oyunu kaydediyorum.kayıtlı oyunu açmaya çalışınca açılmıyo
    napcam

    YanıtlaSil
  94. ya şu gta türkteki şifreler kurtlar vadisindede gçiomu :D

    YanıtlaSil
  95. inşaat bölümü nasıl geçilir.son bombayı koyuyordum 2 süre gecikmişim.lütfen yardım edin.

    YanıtlaSil
  96. gta türk çok iyi biyandan daha iyi kolaylaştırılmış çok güzel

    YanıtlaSil
  97. BN GT TÜRK DELİSİYİM .ANNEM GTYI KAPATTIRDI.BANA KIKZDI .DAHADA NE YAPACAĞIMI BİLEMİYORUM.YÜKLEYEMİYORUMDA .....GT TÜRK MUHTEŞEM

    YanıtlaSil
  98. GT TÜRK COKK GÜZEL MUHTEŞEM VE DELİCE BİR OYUN ....BYE BYE

    YanıtlaSil
  99. REENLIGHT DEĞİL GREENLIGHT

    YanıtlaSil
  100. ♥♥♥♥♥♥♥♥sewgilim buseye öpücükler♥♥♥♥♥♥♥
    ♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♠♥♥

    YanıtlaSil
  101. ya gta türkte nasıl öpüşülüyo

    YanıtlaSil
  102. HELİKOPTER GÖREVİNİ GEÇEMEYENLER 9.6.5.4 TUŞLARINI KULLANIN

    YanıtlaSil
  103. GÜZEL OYUN ... BİRAZ BEĞENDİM .
    KAYITLI OYUNU AÇIN

    YanıtlaSil
  104. ya c yeri varya helikopteri bombayı alıp inşaata koyuyorsun onu yapamıyorum yardım edermisiniz

    YanıtlaSil
  105. ben azrail oyun çok güzel ama o rc helikopteri kolay diyen doğru söylemiş bebek
    oyuncağı ''DOĞAN''

    YanıtlaSil
  106. işşey yarayir

    YanıtlaSil
  107. gtada birtek 1 tane bölüm kaldı ama o nu gacemiyom ooooooooooooooooooffffffff

    YanıtlaSil
  108. ulan çocuklar yaşım 32 benim bile hoşuma gitti be. keyfli oyunlar

    YanıtlaSil
  109. lan bende 25 yaşındayım 63 tane oyun var bil. ölcek nerdeyse:):):

    YanıtlaSil
  110. ulan bu uzun sifreleri yazana kadar anam ağlar :):):) HAHAHAH

    YanıtlaSil
  111. gta nın damından atlayammaadıımmm döküldü liralarım toplayamaddımm:DDD puahah

    YanıtlaSil
  112. 3 TANE SİLAH SİFRESİ VAR THUGSTOOLS,NUTTERTOOLS,PROFESSIONLTOOLS BUNLAR

    YanıtlaSil
  113. ben surat teknesi yarısını gecemiom

    YanıtlaSil
  114. oğlum daha gta oynamıyı bilmiyonuz şifre bilmen önemli değilki

    YanıtlaSil
  115. gta çok güzel bir oyun herkes denesin.(:)

    YanıtlaSil
  116. ben bunu çıok sewdimmmmmmmmm

    YanıtlaSil
  117. yok be hiç oynanmıyada sarmıoo benim adım yasin can akkaya facebook ta gözlüklü resmimle bana ulaşabilirsiniz

    YanıtlaSil
  118. gta türkde para hılesı fln hersey ver soylıyom sımdı numpad hılelerı yazın onu ındırın sonra dosyaya gırıp calıstır onune gta resmı uzerınde pızzadox dıcek hemen allta ınfo var ona tıkla sonrasında bıseyler cıkıcak tmm de oyune gır + tusuna basılı tut ve 1 den 9 a kadar butun sayılara bas bak paran 999999999 olmuyomu yada sınırsız mermı bu arada adım (aLpEr) ++++rep isterim

    YanıtlaSil
  119. muhammed ensar4 Haziran 2010 11:18

    muhammed ensar bilgeç
    ben gta oyunlarınn hepsini çok seviyorummmm
    ama bende gta türk ile gta 3 var
    ben gta şifrelerini bilmiyorum bu sute sayesinde kimi şifreleri öğrendim
    allah bu siteyi yapanlardan razı olsun

    YanıtlaSil
  120. ARKADAŞALR GTA TÜRKTE BAZEN ARBALARDAKİ PLAKALARI HEP GERÇEK HAYATA GÖRDÜĞÜMDE VAR

    YanıtlaSil
  121. ben gta türkü beğenmedim :(

    YanıtlaSil
  122. bundan cok sıfre vr bende

    YanıtlaSil
  123. benim için en iyisi metin2 gta kötü...!!

    YanıtlaSil
  124. VALLA SÜPER OYUN HERKESE TAVSİYE EDERİM

    YanıtlaSil
  125. Bu yorum bir blog yöneticisi tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  126. gta güzel ama camları patlatma görevini beceremiyorum onu atlama şansı yokmu

    YanıtlaSil
  127. azını qırim sizde daha oyungörmemişsiniz ''PROTOTYPE'' oynu ve LEFT 4 DEAD'' GTA 'yı 4,5,6,7,8,9 belkide 10 a katlarrr
    saygılarımla
    alperen
    _______
    _
    _
    _
    _

    YanıtlaSil
  128. GTA şifrelerini yazdığınız için teşekkür ederim.Beğenmeyen arkadaşlar emeğe saygı lütfen...
    Saygılarımla
    Göksun Beren

    YanıtlaSil
  129. ya gta artık çok sıkıcı geliyo

    YanıtlaSil
  130. arkadaşlar oyun hakkın da birşey sorabilirmiyim

    YanıtlaSil
  131. oyunda bir yere gidiyiyoruz bir adamla arabayla kapı açılıyor içerde 3 yere dinamit konuluyor ama o dinamitler nasıl patlatılıyor bir türlü olmuyor

    YanıtlaSil
  132. looklıkelance yazın adam değişir

    YanıtlaSil
  133. arkadaşlar gta türkte para kazanmak çok kolay ve hilesiz
    benim param 100.000 oldu nasılmı heralde motor almayı biliyorsunuz ama yine de söyliyim ileri giderken sağ tuşa basın mausun sağtuşu ondan sonra biraz hızlanıp nitroya (caps lock) basılı tutun motor havalanıcak sonra gazı bırakıp caps locka basmayı sürdürün ve motora klavyenin sağındaki sayı tuşları olan yerdeki 9 ve 6yla yön verin takla falan atın takla atmak için 6 yada 9 a basılı tutun birazda gezinin iyi oyunlar türkiye işte böle oyun yapılır

    YanıtlaSil
  134. BURAKHAN:MERHABA ARKADAŞLAR BEN POLİSCİLİK GÖREVİN DE 1236 SEVİYEYE KADAR GELDİM BÜGÜN İSE 1548 SEVİYEYE GELDİM AMA ÇOOOOOK ZOR

    YanıtlaSil
  135. ya arkadaslar bn gta türk oynuyorum ama rc helikopterle bina patlatma oynayamıyorum yani helikopteri ileri götüremiyorum hep sağa sola gidio hiç ilerlemio ve bombaları koyamıyorum nbasıl ilerlio hangi tuşla bi yazarsanız sevinirim

    YanıtlaSil
  136. aman yaa şu kıl kadar helikopter varya onu geçemiyorum

    YanıtlaSil
  137. irem
    uzun bir süre amerikaya gittiğim için oynayamadım unuttum gittim okul okuycam derken :=(

    YanıtlaSil
  138. diln 9 tuşuyla ilerliyor

    YanıtlaSil
  139. çok kolay bina patlatma bölümü

    YanıtlaSil
  140. oyunu kaydetemediyseniz kaset resmine gidin ordan kaydedin

    YanıtlaSil
  141. ask yumruğuna gidiyom sonra yavaşlarsan araba patlar diyo,bomba imha oluyo.aşk yumruğunu vanueye götür diyo götürym ask yumruğunu geberttin diyo oyun takılıyo

    YanıtlaSil
  142. gta san andreas çok köööööööötü

    YanıtlaSil
  143. en iyisi gta san anderas çok güzel türk te fazla şehir yok gta san anderas müthiş her yer var evinin içine girebilion vallaha

    YanıtlaSil
  144. arkadaşım ben bide sana güzel bir şifre vereceğim bu şifre onspeed bu onspeed arbaları motorları vb şeyleri hızını artırır

    YanıtlaSil
  145. ya arkadaşlar aşk yumruğuna gidiyom,yavaşlarsan araba patlar diyo,bomba imha oluyo,aşk yumruğunu vanueye götr diyo götürüyom,beceremedin aşk yumruğunu geberttin diyo oyun takılıyo bilen varsa lütfen söylesin

    YanıtlaSil
  146. beler gta san andreas gta türk ke bin basar gta sanandreas ta tüm görevleri bitirdim ve gta türküde oynadım ne farkı varki gta türk vice city onun sadece araba markası gazete forması var. o gercekte vice city gta sanandreastaki görevleri yapsanız veya oynasanız gta türkden ne kadar güzel olduğunu görürsünüz

    YanıtlaSil
  147. ben bütün görevleri bitirdim sayılır çünkü en az 100 tane görev yaptım o camları indirme inşaata bomba yerleştirme filan onları geçeli çok oldu onlar 10.görevse ben 100. görevdeyim en son görevde banka soyduk 3 kişi

    YanıtlaSil
  148. bazı arkadaşların yorumlarına çok güldüm daha 100.000 para yapmıs artislik yapıyor poliscilik görevini yapın bakalım 400.000 para yaptım 1 saatte

    YanıtlaSil
  149. bence gta çok güzel zevkle oynuyorum ama bir süredir açılmıyor nedense

    YanıtlaSil
  150. gta türkte cam kırma bölümünü geçemeyenler yürürken shifte basın hızlı yürüyo ozaman geçersiniz ben öle geçtim onspeed işe yaramyo

    YanıtlaSil
  151. şu fannymagnet yni hedef şifresi ynlş o tommy kadnlarn ilgsni çkme şfrsi.. ltfen ynlş blglndirmyelimm!!

    YanıtlaSil
  152. yha arkadaşlar bu airport(hava alanı)'nın fiyatı ne kadar bilen war mı _? 200.000 TL war daha alamıyom :( Fiyatını bileen warsa yardım etsin PLss Cevap bkliyorumm . . .

    YanıtlaSil
  153. dsxöterwıtsfopwi yeni şifre kadınlar ....... anlarsnz otelde

    YanıtlaSil
  154. hava alanı tam 300.000 TL

    YanıtlaSil
  155. slm lar ben gta yı bitirdim hepsini yaptım ama limuzindeki bomba görevinde oyun takılıo yardım edebilirmisiniz edene + rep :D:D:D

    YanıtlaSil
  156. adsız hiç rep istemem ama inernetten araşırarak bulma zahmetine düşürmiyim seni o bölümde bomba ekisiz hale getirildikten sonra venüeye gidice kırmızı yere hani o kırmızı daiireye çok yavaş bir şekilde giricen bendede takıılıyordu hızlı girmicen ben 1 km lik bir hızda girdim 10 kmyi aşma çok yavaş git tabi sen bilirsin oyun o venüe kısında takılıyo dimi bu arada sonra adam seni arıyacak tşk edecek...... (tşk edince yeni bölüm açımacak) ha bu kadar ceva yazmışken şunuda yazıyım acaaba şu büyük anneden aldımız uçak görevini geçen varmı uçaklar biaz zoroluuoda

    YanıtlaSil
  157. çok güzellll

    YanıtlaSil
  158. Gta yunanistn harika manyak gzl bi oyun tavsiye :D

    YanıtlaSil
  159. Süper bi oyunn

    YanıtlaSil
  160. herkez gta ile ilgili şifre söylesin

    YanıtlaSil
  161. gta çoooooooooooook güzel herkez oynamalı

    YanıtlaSil
  162. acayip şifreler uçan rabaların denizde yüze bilmesi çok süper bence herkes buraya gelip şifreleri,hileleri yazsın

    YanıtlaSil
  163. en sevdiğim şifre mıamıtraffıc ,bıgbang ve panzer

    YanıtlaSil
  164. ömer öztürk29 Kasım 2010 07:47

    gta türk çok iyi oyun gta türk çok güzel bir oyun ben gta türk oyunu çok seviyorummmmmmmmm

    YanıtlaSil
  165. ben getadaki bütün görevleri bitirdim ondan sonra hep dolaştım sıkıldım metin2 oynuom 56lwlim üstümde +9 ejder plaka zırh elimde +9 dolunay kılıcı ortalaması 27

    YanıtlaSil
  166. gta türk süper tomynin denizde yüzme şifresini biliom

    YanıtlaSil
  167. ben biliyorum nasıl insan üstünü değiştereciğini
    şifre:stıllıkedressıngup ben baktım olmuyo ama belki sende olur ama yavaş yazman gerek ama benimde bir sorunum var bçlüm atlama şifresini bilen varmı? ha bu arada aşk yumruğundaki yeri biliyomusunuz yavaş gidersen patlar çok hızlı gidersede patlar biliyomusunuz bu bölümü kalbim güm güm güm attı ya

    YanıtlaSil
  168. valla adsız ben o bölüme gelmedim evet o patlama bölümünden sonra beceremedin sonrada aşk yumruğunu geberttin yazıyo ama ben o bölüme gelmedim uçak bölümüne

    YanıtlaSil
  169. arkadaşlar galeri görevinde ben landstalkeri bulamadım ama gta türk cityde bulduğum arabaların isimleri şunlar:
    ıdaho:wokwagen kaplumbağa
    esperanto:eski mercedes
    rancher:mercedes jip
    blista compact:renault kango
    stallion:renault clio (tekerleksiz olanı)
    ben bu 5 ini buldum landstalkeri bilen varsa yardım etsin...

    YanıtlaSil
  170. ya bende albayın teknesine gidince donuyo

    YanıtlaSil
  171. uff susun be fazla otuyosun donnuyosa biz ne yaoalım alalalh

    YanıtlaSil
  172. ya siz çok otuyosunuz donuyosa biz ne yapalım basımızı ağrıtıyonuz be tek benim değil diğer yorum yazan arkadaslarınızda

    YanıtlaSil
  173. rocstar gamesin kurucusu kız mı erkek mi söyleyin kızsa gta ile evlenirim.

    YanıtlaSil
  174. Bu arada Tab + W şifresi arabada olmuyor.

    (Kankalara ipucu)

    ipin ucu

    YanıtlaSil
  175. helal süper site teprikler :d

    YanıtlaSil
  176. şu gta türk oyunu varya abicim manyak bişi kızları alın yanınıza manitayı kes :)

    YanıtlaSil
  177. çok güzel artık hepsini biliyorm

    YanıtlaSil
  178. ... be hepiniz görmemiş gibisiniz ben bu oyunu 2004 yılında oynadım 1 haftada bitirdim hileyede gerek yok oyun dedeiğiniz
    call of duty modern warfare(1,2,3) ve blacks ops hepsinide bitirdim 12-45 yaş arsına bu oyunu öneririm

    YanıtlaSil
  179. gta türkte nasıl yavas yürülüo...

    YanıtlaSil
  180. güzel oyun ama çocuklar ve hayvanlar eksik gerçekçi olsaydı bunlarda olurdu

    YanıtlaSil
  181. HELİKOPTERLİ BİNA PATLATMAYI BEN YAPTIM 6 İLE 9 TÜŞLARINI KÜLLAN OK

    YanıtlaSil
  182. escobar airport kaç tl

    YanıtlaSil
  183. arkadaşlar lands talker arabasını nerede bulabilirim...

    YanıtlaSil
  184. helikopter görevinden sonra hangi görev var

    YanıtlaSil
  185. SA Millet siz bırakın Gta türk cityyi
    vice citye gelin süperr
    Teken yarış görevi daha kolay çünkü tekne yana yatmıyo fazla
    ve aşk yumurğu görevide kolay bityio donma olmuyo
    ve dezavantajlarıda var tab+w yok shift yok
    rc helikopter görevi daha zor çünkü fazlka çarparsanız patlıyo

    YanıtlaSil
  186. uçağa binme şifresi

    YanıtlaSil
  187. YA ARKADAŞLAR İNTERNETTEN GTA TURK NASIL İNDİRİLİR

    YanıtlaSil
  188. İnternette GTA Turk City yaması diye aratırsan karşına çıkacaktır. Dene bi bakalım. Olmazsa geri yaz.

    YanıtlaSil
  189. Buldun mu? GTA Türk indirebildin mi?

    YanıtlaSil
  190. Aşk yumruğu görevi nasıl yapılıyor bomba etkisiz hale geldi diyo adamı pembe noktaya götürünce ölüyo bilen varsa söylesin ltfn

    YanıtlaSil
  191. onon taktiyi oraya gelip pembe yere gitmeden önce oranın içine girip dolaşıp çıkçaksın ondan sonrapembeyere götürceksin

    YanıtlaSil
  192. arkadaşlar havalima nı nasıl alınıo lütfen söyleyin acillll

    YanıtlaSil
  193. YAV ARKADAŞLAR BENDE 27 YAŞINDAYIM VE BU OYUNUN HASTASIYIM AÇIKCASI. OYUNDA İNŞAATA BOMBA KOYUCAZ AMA BEN LEPTOPTA OYNADIGIM İÇİN TUŞLAR OLMUYOR SANIRIM. BİRÇOK GÖREVİ GEÇTİM ARTIK EN SON GÖREV BU SANIRIM OLMUYO UÇAGI SÜREMİYORUM BOMBAYI ALAMIYORUM . LÜTFEN ACİL OLARAK YARDIMCI OLUN

    YanıtlaSil