GTA 4 Hileleri

GTA 4 Şifrelerinin kullanılabilmesi için ilk bölümü geçmeniz gerekmektedir. İlk bölümü geçtikten sonra vereceimiz kodları telefona girerek hileleri gerçekleştirebilirsiniz. Hileler oyuna her girildiğinde baştan yazılmalıdır. Sürekli değildir.

#3625550100 > Ölümsüzlük
#4825550100 > Silahınız ve Sağlığınız Yenilenir
#4865550100 > Silah Hilesi (Sopa, Tabanca, Pompalı Tüfek, MP5, M4, AWP, RPG, El Bombası)
#4865550150 > Silah Hilesi II (Bıçak, Molotof kokteyli, Tabanca, Pompalı Tüfek, Uzi, Keleş, AWP, RPG)
#2675550100 > Arama seviyeniz sıfırlanır.
#2675550150 > Arama seviyeniz 1 artar.
#3595550100 > Annihilator
#2275550142 > Cognoscenti
#2275550175 > Comet
#2275550100 > FBI Buffalo
#6255550100 > NRG 900
#6255550150 > Sanchez
#2275550168 > Super GT
#2275550147 > Turismo

Unutmayın. Bu şifreleri telefondan arayarak kullanacaksınız. 1. Bölümü geçmelisiniz.

330 yorum:

  1. get beeeeeeeeeeee

    YanıtlaSil
  2. kardeş 1.bölümün bittiğini nerden anlicaz

    YanıtlaSil
  3. çok saol arkadaşım çok işimi yaradı 1.bölüm dediği görev polis şifresi olsaydı daha iyi olurdu ama yinede saol

    YanıtlaSil
  4. ya ben başladım ama görev yapamıyorum

    YanıtlaSil
  5. ben oyunu aldım ama kuramadım yardım edecek bırı var mı

    YanıtlaSil
  6. bu oyunun orjinalini nereden alabilirim?

    YanıtlaSil
  7. ben kurdum bir sürü bekledim anca

    YanıtlaSil
  8. ben kurdum oynayabiliyorum ama keşke gta türk veya gibi yazabilseydik daha iyi olurdu

    YanıtlaSil
  9. mutlaka çoğu kişi biliyordur ancak şunuda sölemek istiyorum diyelimki bir kere hile yazdınız a hilesi ve b hilesi sonra yön tuşlarından yukarıya basın telefon çıkacaktır enter diyin yine yukarıya basın cheat vardır orada ona tıklayın orda a ve b hileasi yer alır istediğinize enter diyin ve hile işlemeye başlasın buarada güzel paylaşım çok saol

    YanıtlaSil
  10. ben bütün görevleri bitirdim hahaha

    YanıtlaSil
  11. ilk önce birinci görevi geçin sonra biyere gidip konslun yukarı tuşuna basın sonra enter deyim yazılar gelecek sonra aşşağı inip çhat ı bulup enter deyin sonra yazdığınız hile saten kayt olacaktır sonra enter deyin ve hile aktif iyi eğlenceler

    YanıtlaSil
  12. ARKADASLAR BU GTA 4 OYNAMAK
    İSTEYEN KÜCÜK BİR CANAVARA
    İHTİYACI VAR

    -------------------------------

    YanıtlaSil
  13. gta hileleri cep telofonu ile mi işliyo

    YanıtlaSil
  14. offf be oyun bitti sıkıntıdan patlıyorum

    YanıtlaSil
  15. gta4 sifreleri nie cok az

    YanıtlaSil
  16. sadece bu kadarmı yaa başka yokmu

    YanıtlaSil
  17. BENDE POLİS HİLESİ DE VAR ARKADAŞLAR İSTEYEN Bİ RİSİ VARDI ARAYAN YANİ OLİS HİLESİ:::ARAN MA SEVİYESİNİ DÜŞÜREN:::2675550100 SİLİYOR
    SEVİYEYİ YÜKSELTEN İSE:::2675550150 EKLİYOR

    YanıtlaSil
  18. gta yayaya şaşaşa

    YanıtlaSil
  19. gta ıv orijinalini gold bilgisayarda 91 tl ye temin edebilirsiniz

    YanıtlaSil
  20. bune yav telefona nası yazacaz

    YanıtlaSil
  21. ya arkadaşım bu gta 4 göründüğü gibi gerçekçimi

    şifreleri telefona nası yazcaz bilen varmı lütfen yardım edin........

    ya bide gta 4 ün korsan cd si bozuk filan çıkarmı........

    ya bide orjinali gerçekten çok pahalımı bana bi net fiyatını söyleseniz........

    bide gta 4 çok mu güzel......


    yanıt bekliyorum arkadaşlar noolurrrrrrrrrr
    ALLAH aşkına yardım edin

    YanıtlaSil
  22. abi bunları hemen girsenizde şifreleri biz verseniz bak ben bazıları gibi git beeee
    demiyorum önce soruyorum

    YanıtlaSil
  23. arkadasım telefon denilen sey oyunda bulunan bir telefondur. Cep telefonundan yazmayacaksınız .

    YanıtlaSil
  24. ne görevi ya 10 saniyede oyun bitti sıkıldım bu oyundan

    YanıtlaSil
  25. arkadaşlar ne oyun bu be kurmak ömrümden 10 yıl çaldı:):):) ama kurdum süper bi oyun çok gerçekçi ;)

    YanıtlaSil
  26. MİLLET SALAKLAŞMAYINDA OYUNU BİTİRMEYE BAKIN BEN BİTİRDİM HİLESİZ DAHA GÜZEL AMA ARABA VE SİLAH HİLELERİ HARİÇ BEN ALMANYADA YASIYORUM BURDA GTA 5 ÇIKTI YAKINLARI OLANLARA TAVSİYE EDERİM

    YanıtlaSil
  27. cidden kaç saat sürüyo bunun kurulması

    YanıtlaSil
  28. GTA 5 değil o.. Microsoft'un geliştirmiş olduğu Xbox 360 konsoluna çıkan exclusive bir oyun olan GTA: The Lost and Damned. Bu oyun Xbox 360'a internet üzerinden yaklaşık olarak $50 dolar ödenerek indirilip, var olan GTA IV'ün üzerinde kurulumu yapılıyor.. PLAYSTATION®3 veya PC için mevcut değildir, tekrar söylüyorum, bir Xbox 360 exclusive'idir. Fakat daha iyi performans ve görüntü almak isterseniz elbette Sony'nin geliştirdiği yeni nesil Blu-Ray disc'li PLAYSTATION®3'ü tavsiye ederim. PC versiyonu beni pek tatmin etmedi.

    YanıtlaSil
  29. e ben 3 kere bitirdim

    YanıtlaSil
  30. oyundaiken yukarı ok tuşuna ikikez basın telefonun yukarı çıktığını göreceksiniz şimdi numaraları girebilirsiniz

    YanıtlaSil
  31. oyun gerçekten çok gerçekçi ama çok gerçekçi olması için sağlam bi sistem olmalı

    YanıtlaSil
  32. Hileleri bluğtutla cep telefonunu bilgisayara bağladıktan sonra mı gircez.

    YanıtlaSil
  33. arkadaslar oyunu nasıl kaydediyorz acil cvp verir misiniz?

    YanıtlaSil
  34. ya bizimle kafamı buluyur adam ya anlayamadım arkadaşlar ya becede 1. bölömün bitiğini nerden anlayacağız gerçekten arkadaşlar bilen varsa söylesin

    YanıtlaSil
  35. çok saol sanki soylemesen bılmıcez ha

    YanıtlaSil
  36. Ya Bırak Ya telle İşmi Olur Başımıza iş gelir

    YanıtlaSil
  37. normal tel değil oyundaki tel

    YanıtlaSil
  38. yaaaaa 1. görevi nasıl geçiyosunnn ne olurvvp verin arkadaşlar:)))

    YanıtlaSil
  39. arkadaşlar kurulum biraz uğraştırıyor ama süper bir oyun önce dosyaları raradan bir klasöre boşaltın sonra auturunu açın ve kurulum başlıcak önce rockstar social diye bir şey yüklenicek sonra gta 4 yüklenmeye başlıcak.yüklenirken bir şey çıkıcak orda gta 4 klasörünü gösterip tmm basın ama gta 4 yazan klasöre tıklayın ve tamamlayın yüklenicek.sonra oyna girerken önce rockstar social msn isticek siz skip login yapıcaksınız.msn yazmayın ama oyna gireken ben int kesiyorum yoksa bişey indirmemi istiyo play basın oyna girer.siz ofline profile tıklayın inmt bir hesabınız olcak oynu kaydedebilirsiniz iyi oyunlar

    YanıtlaSil
  40. Ya arkadaşlar ne saçmalıyosunuz bilmeden yazıyosunuz çok komiksiniz ne bluetooth'u ya oyunda yukarı ok tuşuna basın telefon çıkıyo o telefona yazıcaksınız hileleri çok komiksiniz :D

    YanıtlaSil
  41. Ya Yeni başka şifreLer hiç cıkmıcakmı :S

    YanıtlaSil
  42. vallaha ilk önce yukarı tuşuna basın sonra telefon açılıcak gene yukarı basın sonra hileleri yazın bukadar basit

    YanıtlaSil
  43. arkadaş bi şarkı çıkıyo görev bitmiş oluo

    YanıtlaSil
  44. Çok Güzel de sağlığı yenileyince arabayı yeniliyormu ?

    YanıtlaSil
  45. evet.ayrıca harbi komiksiniz ya.gerçek telefonda hilemi yazılır.ha ha .hiç gülceem yoqtu vala.ayrıca 1.bölüm dediği ilk görev.bu kadar basit yahu.alemsiniz vala . )

    YanıtlaSil
  46. ben daha oyunu kuramadım

    YanıtlaSil
  47. YAW ARADIM ARADIM Bİ NEREDE İNDİRİLECEĞİNİ BULAMADIM GTA 4ÜN GTA 5 İN GTA İSTANBULUN WALLA HEP KANDIRIKÇI SİTELER ADAM Bİ VİRÜSSÜZ SORUNSUZ SİTE AÇAR YAW BÖLE OLMAZ BU YA BU GİBİ SİTELERE GİRDİĞİME PİŞMAN OLDUM :(

    YanıtlaSil
  48. ya arkadaşlar 1.görev R harfinin oraya gitmek bu kdar basit

    YanıtlaSil
  49. çok teşükkür ederim hileleri yazdığın için

    YanıtlaSil
  50. 1. görev hangisi ya tefeciler gelirken aradığımız görev mi???

    YanıtlaSil
  51. beyler sadece yapacagınız R gidip Patronu İstedigi yere Sakin ve Trafik Kurallarına Uygun Olucak Aksi Taktirde Aynı Görew Bastan olucak ve Polis Yakalandıgın zaman veya öldügün zaman baslarsa Silahlar olmıcak

    YanıtlaSil
  52. eee guzelmi oyun bagri:D

    YanıtlaSil
  53. arkadaşlar ölümsüzlük şifresini yazıyom olmuyo ölüyo

    YanıtlaSil
  54. SÜPER BİR OYUN

    YanıtlaSil
  55. 1 ci Bölümün Bittiğini Ne Zaman Telefonun Olursa Yani Telefonu Çıkartan Tuşun Hangisi Olduğunu Gösterirse O Zaman Bitmiş Demekdir Daha Sonra Zaten Arama Yerine Verilen Numaraları Giriyosun Arıyosun Ve Herşey HAZIR ;)

    YanıtlaSil
  56. arkadaş baştaki # ne oluyo anlamadım onudamı yazcaz

    YanıtlaSil
  57. ben oyunu bittirdim ve evlendim

    YanıtlaSil
  58. arabayı wasd tuşlarıylamı sürüyoz

    YanıtlaSil
  59. ben oyunu 23 defa bitirdim.

    YanıtlaSil
  60. salla 23 kez bitirmiş hahahaha :D

    YanıtlaSil
  61. çok güzel bi oyun ya ama görevleri çabuk bitiyo diyolar. doğrumu ya biri açıklasın.

    YanıtlaSil
  62. Ya bakın bu oyun korsan cd ile etki göstermez ya yeni cracklar bekliceksiniz..Yada Orjinal cd alcaksınız baan cd nerden alcaz dmeeyin gidin En güzel cd dükkanına bulursunuz ama cdler ğpahalı ona göre :/

    YanıtlaSil
  63. Yaa saçmalamayın 10 snyede oyun bitermi!! ?? Orda R ye gitcen görev verio .Ben şuan playboy dwaeyne nin görevleri yaptım şu tren görevindeyim treni takip ediom xD

    YanıtlaSil
  64. bunlar gta 4 playsatation3 için mi

    YanıtlaSil
  65. hayır bunlsrı telefondan arıyıp yazcaz

    YanıtlaSil
  66. ya bu hileler bazı polis görevlerini yapmamıza engel oluyormuş.(cleaned the mean streets görevini)

    YanıtlaSil
  67. bişey soracam
    pc için 4dvd li
    copy oyun pc de açarmı acil cevap

    YanıtlaSil
  68. ben oyunu aldım ama kuramadım

    YanıtlaSil
  69. gta 4 için para hilesi yok mu

    YanıtlaSil
  70. arkadaslar oyuna basladım gorevde bı evın onune gelıyorum bı adam arabadan iniyor ve bı evın ıcıne gırıyor sanırım sonra ben orda beklıyorum bı arabada 2 kısı gelıyor o evın ıcıne gırıyorlar orda bıseyler yapmam lazım fakat bıturlu gecemedım adamları mı oldurucem yoksa baska bısey mı nasıl gecıcem oyunu bıtırmıslere duyrulur.. YARDIMM!!! BİDE SAVE NASIL YAPICAM

    YanıtlaSil
  71. bence en iyisi trainer 1. bölümde bile herzaman yarar

    YanıtlaSil
  72. ben kendi nokia 5800 dan şifreleri giriyorum oluyor.şuan ölümsüzüm

    YanıtlaSil
  73. hahahah iyi salladın. telefon gerçek telefon değil, oyundaki telefon :D :D :D

    YanıtlaSil
  74. ya bu ne ya gorevi bitirecende telefondan numara arayacanda hem su hilelere bak neyime yeter bu benim iyi ki bi iyi oyun yaptılar

    YanıtlaSil
  75. yürü git bee ben salakmıyım boşuna arayım yazayım ole zaten bi kere aradım şifreyi girdim olmadı kardeşim yaa

    YanıtlaSil
  76. bitirdm ben.bu şifrelerde gayet oluyor yani.ama türkçe yamayı tawsiye ederim.

    YanıtlaSil
  77. bu nnnnnnnnnnnnnnnnnnnnneeeeeeeeeeeeeeeeeeeee
    yaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa

    YanıtlaSil
  78. Arkadaşları yazmak için ugraşmayın telefonun menüsünü açın ve en atlda CHEAt yazar oraya girin orada 4 tane hile var :)

    YanıtlaSil
  79. 18 yaşından küçüklerin bu oyunu oynaması boşuna yasak değil.. çocugum oynamayın psikolojiniz bozuluyor böyle oluyorsunuz!

    YanıtlaSil
  80. arkdaşlar oyunda cep telefonu var oyunun içinde yön tuşlarından üst tuşa bas sağ altta cep telefonu cıkar sonra bir tane daha üst yön tusuna bas orda rakam yazma yeri gelcek sen bas numaralara yaz hileyi sonra arama tusunna bas mousenin sol tarafına o numarayı arar ve hile aktiff olurrr

    YanıtlaSil
  81. Sifreler için saol kardesımde su polısten sonsuzakadr kurtulmayı bir buyursanız ? hep aynı seyler baska bir siteden afedersın alıntı hepsi nasıl olcak ?? bldr!

    YanıtlaSil
  82. bu multiplayerde çalışırmı ölümsüzlük yapıcamda :)

    YanıtlaSil
  83. bu oyunun korsanı calışıomu??

    YanıtlaSil
  84. oyunun korsanı çalışır ayrıca yükleyince donma varsa GTA4 HATALARI DÜZELTME YAMASINI kesinlikle indirin oyun süper hale gelir

    YanıtlaSil
  85. arkadaşlar 1.bölüme nerden başlanıyo bu arada benimki gta sandres gibi ve haritada birbirini tutmuyo.

    YanıtlaSil
  86. senin o ev dedigin yer erotikshop anladigim kadariyla.buyuk bi ihtimalle oyunu anlamadigin bir dilde oynuyosun ondan napcagini bilememissindir.anlayarak oynasan daha cok zevk alirsin emin ol.!!neyse orda yapman gereken ortadaki adamin ayagina sikmak yanlis hatirlamiyosam.korkutmak amacli.yani oldurursen gorev iptal yenilemen gerekir.ayagina siktiktan sonra yaninaki adam(dimitri idi adi herhalde)disari cikiyo sende onu evine birakiosun.bu!

    YanıtlaSil
  87. şifrelerin numaralı olması çok saçma..!

    YanıtlaSil
  88. kimde gta san anres var ? bana atabilitmi

    YanıtlaSil
  89. gta san anres atabilirmisiniz ben gta 4 ü 10 defa bitirdimde?

    YanıtlaSil
  90. çok ama çok berbat

    YanıtlaSil
  91. para kazanmak için napmamız lazım biligisi olan varmı.

    YanıtlaSil
  92. beyler deyyus polis pesimi birakmio ayrica bazi eski amerikan arabalari kus carpsa takla atio bunlarin cozumu yokmu ?????

    YanıtlaSil
  93. kurulumu çok basit ben biliyorum ama banane kuracanda banamı kuracan artistler

    YanıtlaSil
  94. arkadaşlar hileye gerek yok lütfen bi oyunda hilesiz olsun..

    YanıtlaSil
  95. gardaş bunlar nasıl bi hile büle sanki gta 4 te telefon açması kolaymış gibi hileyle uğraşacaz

    YanıtlaSil
  96. arkadaşlar bende gta4 var ilk bölümü geçtim ama şifreler işe yaramıyor...

    YanıtlaSil
  97. yaa ark.lar bn oyunu yüklücemde..ekran kartım 1gb..ram 2gb oyun acaba donarmı bilen biri sölesin lütfen...ona göre oyunu yüklicemde

    YanıtlaSil
  98. ÖLÜMSÜZLÜK İŞE YARAMIYOR ARKADAŞLARYARDIM LÜTFEN

    YanıtlaSil
  99. OLMAZ KARDEŞ 4GB OLMASI GEREK EKRAN KARTINDA 3GB OLMASI GEREK:)

    YanıtlaSil
  100. hiç öle deil benim pc :32 bit çift çekirdek 512 mb ekrn kartı 2 Gb ram 3.23 Ghz 3.20 Ghz sp3 xp Nvidia 9600 gt oyunu kasmadan oynuom ama size tavsiyem eger pc niz agırsa bi format atın ben öle yapınca düzeldi kasma masma kalmadı.

    YanıtlaSil
  101. olumsuzluk ise yaramio ama :(

    YanıtlaSil
  102. BEYLER YÜKLENMESİ ADAMIN SAATLERİNİ ALIYOR ÇOK ZOR YÜKLENİYOR AMA OYUN MUHTEŞEM GERÇEK GİBİ OYNUYOSUNUZ.(YÜKLEMESİ ÇOK ZOR :( )

    YanıtlaSil
  103. olmuyo yaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa :((((((((((((((((((((((((((((((((8

    YanıtlaSil
  104. ben gta 4'ü 2 kez bitirdin ama ölümsüzlük olmuyo

    YanıtlaSil
  105. arkadaslar trenli bölümü nası bı aracla takıp etmemız gerekır yardım edermısınız

    YanıtlaSil
  106. oLur oLur TeLeFonu aChıP ßi DaHa üst tuşuna basın oRaYa sHiFreyi YAZIN
    xDDD

    YanıtlaSil
  107. aRKaDasLaR DeNiz aşırı ßiR Yer qecTiqim zaman police'LaR Peşime takılıoo.Nasıl qeçilir ora

    YanıtlaSil
  108. bunlar oyundaki telefonamı yazılıo

    YanıtlaSil
  109. Oyuna ilk başladığınızda Roman adlı kişiyi götürmeniz gereken yere götürün.Ondan sonra bir evin içinde olucaksınız.Haritada ''R'' olan bölgeye gidip Roman'ı götürmeniz gereken yere götürün.Sonra yukarı ok tuşuna iki kere basın.telefon ekranı açılacaktır.Ama iki kere basmanız gerekiyor.Hileyi yazın arama tuşuna basıp bir kaç saniye bekleyin.Hile aktif olucaktır.Eğer diğer görevide yaprsanız telefon ekranı kapanmaz.Eğer yapmassanız içinde olduğunuz araban uzaklaştığınızda telefon ekranı daha açılmaz ve tekrar görev yapmanız gerekir.

    YanıtlaSil
  110. "MİLLET SALAKLAŞMAYINDA OYUNU BİTİRMEYE BAKIN BEN BİTİRDİM HİLESİZ DAHA GÜZEL AMA ARABA VE SİLAH HİLELERİ HARİÇ BEN ALMANYADA YASIYORUM BURDA GTA 5 ÇIKTI YAKINLARI OLANLARA TAVSİYE EDERİM"
    daha karpuz kesicketik ne ara :D:D EFLC dir o xDxD
    gta 4 yüklemek istiyenler bu karmaşıktır gidip orjinal satın alın

    YanıtlaSil
  111. aman bitirdim oyundaki telefon hem gerçek olan değil slklık yapmayın ben bu oyunu 1buçuk yıla bitirdim zor bi oyun ses görüntü çok güzel ama oyun bende şöyle bitti.göözlük lü bir adam vardi dimitri tanıştırdı o faustuın gibi ismi vardı lıttle jacop sayesinde öldürüyorum

    YanıtlaSil
  112. oyunun pc de açılması için servis paketi 3 yüklü olması lazım

    YanıtlaSil
  113. bn cd yi taktım setup yaptım ve yuklenio su anda bişey olurmu????

    YanıtlaSil
  114. ya beyler şu jimmy pegarino bölümünü geçemiyorum. motorsikletle karadan sürat teknesini takip ediyorum sonra rampadan helikoptere atlayıp tutunuyorum ama helikoptere çıkmayı bi türlü başaramadım space her şekilde yavaş hızlı sert seri bastım yani hepsini denedim tırmanamıyor bir türlü. Hilesiz oynuyorum biri yardım edebilir mi nasıl çıkacak bu adam helikoptere??????

    YanıtlaSil
  115. ya arkadaşlar hangisiteden indiriyoruz vallaha bulamadım lutfen soyleyin ya.gb si kaç arkadaşlar

    YanıtlaSil
  116. yha nasıl kaydedilo

    YanıtlaSil
  117. nasıl kaydedilO

    YanıtlaSil
  118. Bildiğim kadarıyla eve gidip uyuyunca birde sonu
    100le bitmeyenler olmuyorr

    YanıtlaSil
  119. gta 4 oyunu nerden indircez ya hangi siteye girip indircez yardımedin he diyosunuz ben göz atmak ve indirmek için aranıyordum

    YanıtlaSil
  120. venceremos_ads01@hotmail.com18 Kasım 2010 08:12

    ARKADASLAR Bİ GÖREV VAR BRUSCİE NEY HERNEYSE ACİL CVP (GET ON CAR ) DİYOR NEREYE GİDECEGİMİZİ YAZMIYOR...:s:s:ss: OFF

    YanıtlaSil
  121. lan oyuna oynuyorum 62 inci görevdeyim 62 görevi bide paylaşımın ii ama hile yzarsak ölümsüzlük falan ii ama younun gerçekçiliigi kötü olur olmaz o yizzden gta lari hepsinide hileiz bitirdim ama bu bitmese keske bunun en cok sevdiim görevide 86 daki banka soyma görevi o görevi çok en kötü görev ise bi kadin da nüklüer bokmba varya o nu durdurmak cok kötü en sevmediim görevi oyun çok güzel oynuyorumm yakında gta 4 episedes freom liberty siteye geçicem herkese ii eglenceler dilerim bn emir taştan herkese ii eglenceler

    YanıtlaSil
  122. yan city'ye nasıl geçiliyor.bilen varmı.kgs lerde para ödüom.ama yinede polisler barikat kuruyor.

    YanıtlaSil
  123. cokkkkk kötü hileler bende bir hile var offfffffffffffffffffffff cok fena modifiye yapabiliyorsun cok güzel bir hile beeeeee araba uca biliyor istedihin ucak alabilion mesela f16

    YanıtlaSil
  124. gta4 ü indireceğimiz düzgün bi site varmı

    YanıtlaSil
  125. Arkadaşlar 1.ci bölüm denilen 1.görev onu yap hileni yaz bide telefon gerçekteki değil oyundaki bi arkadaşımızın yorumu cep teli bluet
    toth ile pc ye bağladıktan sonramı yazcaz dio Xd

    YanıtlaSil
  126. ya olm herkes bilen olsun bilmeyen olsun sallıyıp duruo ne m4lsınız la siz millet enayimi dediklerinize kansın atıonuz bari akıllı bir şekilde atında kandırma şansınız olsun

    YanıtlaSil
  127. şifreler bu kadar mı yaaa

    YanıtlaSil
  128. bu oyun kac mg pıcsel yazın yani kaç rem

    YanıtlaSil
  129. GTA4 inmez orjinal alın inanın başınız ağrımaz korsa almayın ben teknosadan 90 tl para verdim nfs oyunlarına sakın para vermeyin ama GTA korsan kabul etmez hep hata hep hta alırsınız başklerı gta4 den bahsederken sizin içinizdeki yağlar erir ben valla ucuz mal alacak kadar ZENGİN değilim

    YanıtlaSil
  130. yanılıyosun walla ben korsan indirdim hiç hata vermedi direk kurdum :) 5 tane ayrı hesap açtım 5 ini birden bitirdim.çok sıkıldım sonra gta4 eflc yi buldum onuda korsan indirdim hatasız direk kurdum 10 kerede onu bitirdim :)walla korsan indirmesi uzun ama direk kuruluyo hata vermedsi 1 kere bile

    YanıtlaSil
  131. ben de ucuz mal alacak kadar zengin değilim. o yüzden oyunu BEDAVA indirdim kurdum çatır çatır çalışıyor. neymiş 90 lira verecekmişim, neymiş emek hırsızlığıymış geçiniz efenim bunları. şimdi microsoft istese tüm korsan windowsları tek kalemde kapatamaz mı? kapatır. peki neden kapatmıyor çünkü pazar payı diye bir şey var rockstar istese tüm korsan oyun oynanan bilgisayarları tespit edip oyunun çalışmasını engelleyemez mi? zor değil. ama bir oyunun korsanının da çok oynanması o oyuna belli bir pazar payı sağlar, oyun içi reklamlar vs.

    indirebilen indirsin oynasın.

    YanıtlaSil
  132. ya gta ıv oyunu bende yüklü ama açılmıyor sidisi var bizde internette var ama sınırlı 6gb masaüstüne gta ıv social club diye kısayol geldi tıkladım orada play yazıyordu tıkladımn bir internet adresi yazıyordu açtım ama olmuyor site açılıyor ama oyun açılmıyor bu oyunu nasıl açacağım

    YanıtlaSil
  133. Ben gta 4 ü nerden indirebilirim

    YanıtlaSil
  134. Arkadaşlar.Helikopter ps 3 te nasıl kullanılıyor.

    YanıtlaSil
  135. Oyunu bitiren biri bana u l paper ın ittle jacobla yaptığımız helikopter go revin de helikopteri nasıl kullanacağımı soyleyebilir mi.

    YanıtlaSil
  136. Trenli bolümü, motorsikletle takip etmalisin

    YanıtlaSil
  137. şifreleri kendi telefonumuzlarmı yoksa nikonun telefonuylamı yazacaz ???

    YanıtlaSil
  138. kendi telefonumuzlamı arıyacağız yoksa nikonun telegonuylamı nasıl arayacağız ???

    YanıtlaSil
  139. siktir 1.bölümü gecince ne anlamı kalcak ilk yazan kişi geçsin görelim

    YanıtlaSil
  140. iğrenç bir hile denemeyin virüslü

    YanıtlaSil
  141. ya inanı nasıl geçicez geçemedim gitti

    YanıtlaSil
  142. virüslümü , kendi ceptelefonumuz mu lan malmısınız siz gece gece fülme kırizi geçiriyodum pc dekiler 2 kere yukarı ok basın telefon açılcak ordan yukarıda yazan numaradan birini girin bukadar ne virüsü kardeşim :)

    YanıtlaSil
  143. :D kardeşim bilmiolar ki :))

    YanıtlaSil
  144. çok saol yeğen bu iyiliğni unutmam alnından öperim hadi kış

    YanıtlaSil
  145. süper bi oyun harika :)

    YanıtlaSil
  146. Arkadaşlar Yorumlarınız İçin ALLAH Sizden Razı Olsun. Sayenizde GTA4' ün bilgilerini öğrendim Sizden Çok Teşekkür Ederim.

    YanıtlaSil
  147. ya ben kurmaya çalışıyorum kuruyorum açarken siyah şey geliyo kapatmıyorum yinede açılmıyor ama önceden oynadım çok güzel, 1 araba şifresi biliyorum daha bilen varsa yassın :):)

    YanıtlaSil
  148. Kendi cep telefonunuz değil arkadaşlar. Oyunda var ya hani. Yukarı tuşuna basınca açılıyor galiba. EFLC'de öyle.

    YanıtlaSil
  149. gerizekalılar bu oyun sizin gibi beyinsizlerle oynanmaz birinizin bile aklı yokmu lan

    YanıtlaSil
  150. oluyorrr arklar yav ma l m ısınoız


    yoksa bebe mi
    unutmayın 18 altı oynayamaz


    :DDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD

    YanıtlaSil
  151. lan benimki orjinal gta vala 15tl aldım ha isteyene sata bilirim

    YanıtlaSil
  152. 1 tl veririm satıyosan.

    YanıtlaSil
  153. ya oyunu 2 3 saat önce aldım hala yüklenmedi kotayla alakası var mı bu yaptıgı şeylerin.

    YanıtlaSil
  154. Kotayla alakası yok. Bilgisayarın iyi durumda mı? Hız olarak...

    YanıtlaSil
  155. gta 4 dosyasını istiyo yani d3dx9_33dll dosyası nerde

    YanıtlaSil
  156. olm m2l mısınız ya ne gerçek teli ya oyundaki telefonu kullanıyosun ve oyunu haritadaki ev resminin olduu yerde uyuyarak kaydediyorsun

    YanıtlaSil
  157. abi yeme bizi gta 4 15 tl mi olur!

    YanıtlaSil
  158. Eve gidip kaydediyorsn demi Oyunu ?

    YanıtlaSil
  159. arkadaşlar ben bursalıyım bende gta4 orjinali var yemin ederim 5 tlye aldım

    YanıtlaSil
  160. arkadaşalar oyunu yükledim ama 2 ay sonra oynayabilirim pc yi tamire verduk :) sizce genel itibariyle oyun nasıl gerçekçimi?

    YanıtlaSil
  161. ölümsüzlük işlemiyor dostum diğerleri için teşekkür.

    YanıtlaSil
  162. EN İYİSİ PLAYSTATİON3 TE OYNAMAK NEDENMİ 720P HD
    GÖRÜNTÜ KALİTESİ(TELEVİZYONUN HD İSE)ÜSTELİK JOYSTİCK İLE ÇOK RAHAT KULLANIYOR.OYUN SEN GÖREV YAPINCA KENDİNİ KAYDEDİYOR DOSTUM(serkan12)

    ALIN SİZE KULLANILIP ÇALIŞTIĞI TEMİN EDİLMİŞ HİLELER

    Health
    482-555-0100

    Armor
    362-555-0100

    Weapons #1
    (Baseball Bat, Handgun, Shotgun, MP5, M4, Sniper Rifle, RPG, Grenades.)
    486-555-0100

    Weapons #2
    (Knife, Molotovs, Handgun, Shotgun, Uzi, AK47, Sniper Rifle, RPG)
    486-555-0150

    Remove Wanted Level
    (Blocks achievement "Walked free")
    267-555-0100

    Raise Wanted Level
    267-555-0150

    Change Weather/Brightness
    468-555-0100

    Spawn Annihilator
    359-555-0100

    Spawn Jetmax
    938-555-0100

    Spawn NRG-900
    625-555-0100

    Spawn Sanchez
    625-555-0150

    Spawn FIB Buffalo
    227-555-0100

    Spawn Comet
    227-555-0175

    Spawn Turismo
    227-555-0147

    Spawn Cognoscenti
    227-555-0142

    Spawn SuperGT
    227-555-0168

    YanıtlaSil
  163. arkadaşlar 2.görevi yaptıktan sonra hileler girilerbiliyor 2. görev arkadaşınızla silahlı adamlardan kaçıyorsunuz bittiğinde yön tuşlarından üst tuşuna 2 kere basın soşbir alan çıkacak o boş alana şifreyi girin ve enter e basın telefonla o şifreyi arayacak sonra CHEAT ACTIVITI yazdığında şifremiz gerçekleşiyor bu kadar

    YanıtlaSil
  164. bu ne yav bn yapamadım! Fuck The World!(FTW)

    YanıtlaSil
  165. arkadaşlar ben tüm gta 4 lerin fiyatını biliorum

    Kadıköy D&R: 168,99 TL
    Carrefor SA D&R: 180,00 TL
    Cevahir AVM D&R: 125,00 TL
    Taksim D&R: 115,95 TL
    YTÜ Yanı D&R: 119,99 TL

    YanıtlaSil
  166. ben bugün alacam daha kaç dvd normalde korsan alcam ha

    YanıtlaSil
  167. gerizekalılar harbi aranızda bebeler var olm siz malmısınız ?? Gerçek telefonlamı yapıyoz diyo adam ya. Biri 5800 la yazdm denedm der biri virüslü der Allah ın malları oyunu yüklemeden böyle mal mal yorumlar yapıyonuz ya deli ediyonz beni

    YanıtlaSil
  168. çok malsınız arkadaşlar 18 yasından küçüklere yasakmışmış peh bütün gta serilerini bitirdim 18 yasındanda küçügüm nolcak sanki hapsemi atcaklar

    YanıtlaSil
  169. LA WALLA MALMISINIZ GERÇEK TELDEN HİLEMİ YAZILIR AÇIN OYUNU DİYE ANLATIYOLAR OK İŞARETLERİNDEN YUKARI BAKINDİYORLAR HALA ANLAMIYONUZ BİDE 1 . GÖREVİN BİTTİNİ NERDEN ANLICAĞIZ DİYORSUNUZ ADAMIN 1. GÖREVDEDİĞİ OYUNA İLK BAŞLADIĞINIZDA ROMENİ EVİNE GÖTÜRÜN ONDAN SONRA YAZIN DEMEK İSTİYOR BİDE KOLAYLIK OLSUN DİYE SÖLİYİM HİLEYİ YAZARKEN İKİ SAAT UĞRAŞMAYIN TELEFONU ÇIKARTIP SAĞ TARAFTAKİ RAKAMLARA BASIN ALGILAR EĞER HALA ANLAMADIYSANIZ YA BEN ANLATAMIYORUM YADA SİZİN Bİ DOKTARA VEYA GTA YI BİLEN BİRİNE GİTMENİZ GEREKİYOR -_- xd :D

    YanıtlaSil
  170. yanlış biliyorsun cleaned the mean streets görev değil achievement

    YanıtlaSil
  171. Benim Telefonum Faturalı aradım yanliş yada eksik girdiniz diyo lutfen Yardım Edin :S :S :

    YanıtlaSil
  172. oha kendi cep telefonunamı girdin hileleri :D

    YanıtlaSil
  173. bn bu numaraları ev telinde arıcamda basına avans kodu koymasam olur mu...

    YanıtlaSil
  174. malmısını??????????????????????????????????????

    YanıtlaSil
  175. ölümsüslük nie çalışmıyor

    YanıtlaSil
  176. ÖLÜMSÜZLÜK ÇALIŞMIYOR

    YanıtlaSil
  177. Manyakmısınız gercek tele yazmicanız salaklar :D oyundaki tele yazıcanız ama anlamıyolar

    YanıtlaSil
  178. YA GTA 4 Ü YÜKLÜYORUM 2.30 SAAT FALN SÜRÜO yüklenişini bilen varsa bana anlatırmısınız...!

    YanıtlaSil
  179. arkadaşlar ama bu hileleri yazınca adam sallanmaya başlıyo bence en iyisi sade olarak oynamak yoksa herşey sallanıyo adam kendisi yürüyo arabayı kendin sürmesen bile adam kendi sallanarak çarparak sürüyor anlicaniz sadesi en iyi olan

    YanıtlaSil
  180. ARKADASLAR 1.GÖREVİN BİTİŞİ COK KOLAY SHARKLARDAN KACIP ROMANA GİDİNCE GOREV BİTİYOR GOREVİN BİTMESİNİ İLLE ANLAYABİLİRSİNİZ O GÖREV BİTTİKTEN SONRA PG UP BASIN

    YanıtlaSil
  181. beyler gta san andreas yeniden doğuyor :D
    gta 5 2012nin 2 . çeyreyinde satışa sunulunacakmış
    daha çok war yaw. hemen çıksada alsam :D

    YanıtlaSil
  182. ya arkadaşlar ben oyunu alcam arkadaşda var çok güzel oyun ama yükliyemem diye korkuyorum boşuna almış oluyorum hemde param azalıyo yardım edin yüklenirmi oyun??

    YanıtlaSil
  183. ya arkadaş ben de cd var ama 2 cd yi yapımıyom beni oku diye metin var okuyom Icon İCO ico diyo ya arkadaş yardım edin

    YanıtlaSil
  184. arkadaşlar ben youtube de bir şeyler izledim araba subaru falan var bunlar doğrumu acil cevap lütfennnnnn

    YanıtlaSil
  185. gta 4 te bana dalsanız hem kendi adamımı hem sizin adamıınızı maf ederim

    YanıtlaSil
  186. la gerizekalılar ne hile yapıyonuz sanki hilesiz oynayın hem hile yapmadanda silah alınıyo git silahcıya al istediğin silahı

    YanıtlaSil
  187. hilesiz oynayın silahınızı silahcıdan alın

    YanıtlaSil
  188. # işareti nasıl yapılıyo bulamadım bilen varsa söylesin

    YanıtlaSil
  189. alt a bas sonra 3'e bas okey

    YanıtlaSil
  190. NASIL KAYDEDİCEZ BİLEN VARSA SÖLESİN

    YanıtlaSil
  191. şu yorumları okuyunca kırıldım ya :D:D:D ne diyor abi telefonu pc ye bagladıktan sonramı bu sıfrelerı yazacaz yok ev telefonundanarasam olurmu ahahahaahhaha :D:D:D çağdaş olun azz okuyun ya yorumları :D

    YanıtlaSil
  192. ev telefonun dan mı ara ara başına alan kodu eklemeyide unutma :D:D çok komiksiniz yaaa

    YanıtlaSil
  193. bazı arabalar benzin alabiliyor ilerede bizde alabilrmiyiz???????????????????????????

    YanıtlaSil