GTA Vice City Sistem Gereksinimleri

Ziyaretçilerimiz tarafından bazen sistem gereksinimleri konusunda sorulara maruz kalıyoruz. Bu durumu önceden gidermek için sizlerle sistem gereksinimlerini paylaşacağız. Gta şifreleri yayınlayan bir site olsak da sizler için GTA Vice City sistem gereksinimlerini paylaşmak istedik.

Minumum Sistem Gereksinimleri :

İşlemci: PII 233
Ram: 64 MB
Boş Alan: 200 MB
İşletim Sistemi: Windows 95+
Ekstra: 3D hızlandırıcı

Tavsiyemiz Olan Sistem Gereksinimleri:

İşlemci: PII 400+
Ram: 128 MB+

--

Eğer oyunu yüklediyseniz GTA Vice City Şifrelerine göz atmanızı şiddetle öneririz.

31 yorum:

  1. benim pc notebook küçük yani 1gb ram 1.66 ghz 32 bit intel atom cpu 455 var kaldırırmı

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. senin ki san andreas si de kaldırır

      Sil
  2. arkadaşlar bu şifreleri nereye giriyoruz.hangi tuşa basıcaz ayarlarınımı değiştirmemiz gerekiyor?LÜTFEN YARDIM !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    YanıtlaSil
  3. Benim Sistemim:
    512 mb Ram, 32 mb Ekran Kart, 50 gb Boş Alanlı Bir Sistemim var Acaba Gta Vice City Oyununu Kaldırır mı?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. benimde ram 512 ekran kartı 250 toplam alan 37gb

      Sil
  4. Normal Oyundayken Yazabilirsin...

    YanıtlaSil
  5. arkadaşlar pentium m740 1.73 mhz ve 512 ram li bir notebook var elimde. 64mb+64mb paylaşımlı 128mb ekran kartı var. bir indirip deneyim dedim olmadı. dosya mı hatalıydı yoksa AÇmaz MI?

    cevap bekliyorumm.. şimdiden teşekkürler.

    YanıtlaSil
  6. ya benim sistem 3.0ghz pentium 4 248 mb ram 64 mb ekran kartı gta vc yi kaldırıyor kasmadan oynayabiliyorum ama sonradan bir sorun olurmu acaba

    YanıtlaSil
  7. arkaşlar benim ram 2 gb ekren kartı 1 gb 4.16 ghz pentium nvıdıa 6200 kaldırırmı :D

    YanıtlaSil
  8. pentium eskidi artık intel core i3 i5 i7 var bnim sistem:4 gb ram
    400 gb harddisk(NVİDİA GeForce 260GTX)
    100 gb video card
    12x cd-rom (nealakası var diyenler okusun mesela cdden kurcaksınız mesela sizden 24x cd rom istio ama sizde 12x cd rom var ama yinede denediniz ama olmadı inşallah nealaka diyenler okumuşturlar) kaldırırmı ?

    YanıtlaSil
  9. Ben Ce 256 Mb Ram Yeterli Olur
    Benim Sistem
    Ekran Kartı 2Gb
    Ram:6Gb DDR4
    Nvdıoa Geforce 9000xxde
    Ben Ce Bu Sistem Kaldırır

    YanıtlaSil
  10. 400 mhz 512 ram var 80 gb hardisk erkan kartı 32 olması laızm kaldırımı

    YanıtlaSil
  11. benim notebook win 7 64 bit kaldırır mı oyunu ? cevap verirseniz sevinirim :)

    YanıtlaSil
  12. arkadaşlar bende 512 mb ram 128 mb ekran kartı var işlemci intel inside vice city i kaldırır mı?

    YanıtlaSil
  13. yuh artık be gta vice cityi kaldırmayan bilgisayara bilgisayar denmez lan ister laptop olsun ister masaüstü her pc açar onu

    YanıtlaSil
  14. arkadaşlar bbenim pc 512 mb ram 128 mb ekran kartı 32 bit işlemci intel celeron kaldırırmı

    YanıtlaSil
  15. abi bnm 1 gb ram 128 mb ekran kartı olr mu san andres fln

    YanıtlaSil
  16. gta rage vice city ile aynımı gereksinimleri acaba bilgi verirmisiniz???

    YanıtlaSil
  17. benim pc 2gb ram 3gb ekran kartı 32 bit işlemci AMD dual-core processor 2.71 ghz KALDIRIRMI

    YanıtlaSil
  18. 1.5 gb ram, 256 megabayt ekran kartı var. 2.1 ghz. Vice city'i yükleyip açınca. Cannot find 480*640 video mode diyor. Bilen var mı ne yapmalıyım ??

    YanıtlaSil
  19. arkadaşler benimkisi 512 mb ekran kartı video ama ubuntu linux işletim sisitemi 4 gb ram 189 gb boş var alır mı vice city i alırsa san andresaı da alıcam da

    YanıtlaSil
  20. Intel Celeron 4gb ram bilgisayar lenovo g50-30 kaldırır mı

    YanıtlaSil
  21. Benimki 32 bit 1gb ram kaldırırmi

    YanıtlaSil
  22. Ram:2 GB
    İşlemci: Intel(R) Pentium(R) Dual CPU E2180 @2.00 GHz kaç fps alırım

    YanıtlaSil
  23. 2GB RAM 2.16 GHZ WİNDOWS 8.1 KALDIRIR MI ?

    YanıtlaSil