GTA 1 Sifreleri

GTA 1 şifreleri arayanlara, gta şifreleri, buyrun;

Aşağıdaki kodları Character Select (adam seçme) ekranında önce [del] tuşuna basıp ardından isim olarak yazın:

itsgallus - Tüm seviyeler ve şehirler
iamthelaw - Polis yok
itcouldbeyou - 999,999,999 Point
suckmyrocket - Tüm silahlar, zırh ve "Get Out Of Jail Free" kartı
itstantrum - Sonsuz hak
hatemachine - Pont değerini artırır
buckfast - Keypad'deki
'a basınca tüm silahlar
% machine - 10x çarpanı
iamgarypenn - Daha saldırgan konuşmaları açar
iamnotgarypenn - Daha saldırgan konuşmaları kapar

28 yorum:

  1. berbattttttttttttttttttttttttttttttttttt!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    YanıtlaSil
  2. İNDİRİYORUZ OYUN AÇILMIYOR NEDİR BU DALGAMI GEÇİYORSUNUZ ??

    YanıtlaSil
  3. İNDİRİYORUZ OYUN AÇILMIYOR NEDİR BU DALGAMI GEÇİYORSUNUZ ??

    kesinlikle doğru denedikten sora oyun açılmıyor

    YanıtlaSil
  4. neyi indiriyyonuz? indirecek bişe mi var?

    YanıtlaSil
  5. ıııııııııııııııııııııııııı ihrenç öööööööööö kusçam bea

    YanıtlaSil
  6. susun lan o ne öyle ayı gibi indiriyonuz hakikaten indirecek bişe mi var kıtlar

    YanıtlaSil
  7. yha hani şifreler resmen dalga geçiyosunuz

    YanıtlaSil
  8. mallık yapmayın tebrikler abi şifreler saglam denedim

    YanıtlaSil
  9. çok komik valla öykü gibi ANLATTI BEEN DİNLEDİM O ANLATTI BEN DİNLEDİM .VALLA HARİKAYDI

    YanıtlaSil
  10. saçmalamaın arkadaşlar ne şifresii bööeee

    YanıtlaSil
  11. hepiniz delisinisiz gerçek gta cı yok içinizde bense gerçek bir gta cıyım siz daha oyun açamıyonuz

    YanıtlaSil
  12. ben gta 1 i şimdi indiriyorum bu siteden değil zaen linkkmi koymuşlar indirinmi demişler şifreleri vermişlersadece ama anlamıyosunuzki aççam bayramık ağızımı şimdi mesaj yayınlanmayacak adım alimert bu arada demir sendemi gtacısın ben gta çok severim vice ciy ve san andreas oynadım ve şimdi 1 i indiriyorum 1den geçebileciyim bölüme kadar sonra 2,3,4..

    YanıtlaSil
  13. mallar oyunu doğru indirin şifrelerde çalışıyor. yapamıyosanız klavyeyi bırakın ve hemen balkondan atlayın

    YanıtlaSil
  14. leydi serseri26 Ekim 2011 05:53

    lan susun be tartışmayın ne bu lan mallar malmısınız dogru dürst bişi beceremionuz

    YanıtlaSil
  15. live fore you26 Ekim 2011 06:00

    leydi mukkenmelsn kız ahlnle cvp yapıştırdn

    YanıtlaSil
  16. arkadaşlar en iyisi installer içinde setup war
    hem doru indirme linki wermemişki rerim bile yok gtacılar qopun gta 1 ile

    YanıtlaSil
  17. malla alakası yok bence en kolay site

    YanıtlaSil
  18. dalgamı geçiyorsunuz adammı seçiyorsunuz

    YanıtlaSil
  19. dalgamıgeçiyonuz yoksa adammı seçiyonuz aynı kendiniz gibi

    YanıtlaSil
  20. bune be mllar geriii

    YanıtlaSil
  21. merak ediyorumda bunu yazanların isminde niye hep adsız yazıyor ?

    YanıtlaSil
  22. Teşekürler hileleri sadece bu sitede bulabildim

    YanıtlaSil
  23. Teşekkürler ben oyunu bestoldgames ten indirdim

    YanıtlaSil
  24. Teşekkürler ben oyunu bestoldgames ten indirdim

    YanıtlaSil