GTA 3 Sifreleri

GTA 3 şifreleri ile devam ediyoruz..

GTA şifreleri yayınlamaya gta şifreleri sitemizden yayınlamaya devam ediyoruz..

GUNSGUNSGUNS Tüm silahlar (Şifreyi arka arkaya yazarsanız mermi verir)
IFIWEREARICHMAN Para verir
GESUNDHEIT Tam sağlık verir
MOREPOLICEPLEASE Maximum aranma seviyesi
NOPOLICEPLEASE Daha az aranma seviyesi
GIVEUSATANK Tank verir
BANGBANGBANG Görüş alanınınzdaki tüm arabaları patlatır.
ILIKEDRESSINGUP Kıyafetiniz değişir
ITSALLGOINGMAAAD Çılgın insanlar
NOBODYLIKESME İnsanlar sizden nefret eder
WEAPONSFORALL İnsanlar herkezle kavga eder
TIMEFLIESWHENYOU Zaman hızlanır
BOOOOORING Oyun hızlanır
TURTOISE Çelik yelek verir
SKINCANCERFORME Hava düzelir
ILIKESCOTLAND Hava bulutlu olur
ILOVESCOTLAND Hava yağışlı olur
PEASOUP Hava sisli olur
MADWEATHER Saat hızlanır
ANICESTOFWHEELS Arabalar görünmez olur (Lastikler hariç)
CHITTYCHITTYBB Arabalar için yerçekimi azalır
CORNERSLIKEMAD Dönüşleriniz çok etkili olur
NASTYLIMBSCHEAT Daha fazla kan

142 yorum:

  1. merhaba adım muro oyun çok güzel









    877774447

    YanıtlaSil
  2. buoyun çok güzeltebrikler

    YanıtlaSil
  3. benim adım burak aytaç shift te bastığında sadece motor çıkıyor yinede çok güzel oyun

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. yooo bişey olmuor shift ye basınca motor çıkmıyo

      Sil
    2. mall o gta vice city nin türk city modunda oluyo tabi bu zamanlar bilgisayar oyununu bilmeyipte oynayanlar çoğalıyo

      Sil
    3. lan göt düzgün konuş hem bu gta türk falan deil gta 3 gerizekalı beynine sokiym

      Sil
    4. pok herifler gta türk o gta 3 değil sizi VELETLER

      Sil
    5. MAN KAFA gta türk diyoz ne anlıyon Beynine sıçim

      Sil
  4. bu site çok gzel ama gta oyununu oynuyom kaydetme niyeyok bide köprü var orayı atlamam lazım
    ben bu şifreyle atlıyom:cornerslıkemad buşifre atlatıyo shift tuşuyla atlanıyo

    YanıtlaSil
  5. nerhaba gta 3 çok süperrr oyun ya shift e basınca motor çıkıyo

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. yamalı indirdiysen olabilir ama orjinalinde öyle bişey yok

      Sil
  6. Arkadaşlar Bu shift tusuna basınca bendemotor gelmio şifresimi var?

    YanıtlaSil
  7. gta nasıl yüknelion ben yükleyemedim

    YanıtlaSil
  8. Şifrelerin hepsi oyuna uyuyor ama yalnız GTA III ün bu kadar az şifresi olmasına üzüldüm....
    GTA 3 veya GTA IV de en favori oyunlarımdan biridir
    hatta bütün gta serileri de olabilir.Rockstar games e de bu oyunu çıkardığı için teşekkür ediyorum

    YanıtlaSil
  9. gta 3 de nasıl yeni silah şifrelerini bana gönder

    YanıtlaSil
  10. Yanıtlar
    1. yürü git lan gafanı kırarım

      Sil
    2. noluyo mk adsızı asıl senin kafanı kırmak lazım hem gafa nedir mal

      Sil
  11. gta 3 de burdaki şifrelerin yarısını yazıyorum çılgın insan çok kötü oluyor herkes birbirini dövüyor adım ayşenur yaşım 9

    YanıtlaSil
  12. bence gata 3 değil gta sanandres

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. HAYIR GTA LİBERTY CİTY YANLIŞIN VAR

      Sil
  13. gta 3ü bir türlü yükleyemim nasıl yüklenio bilen birisi bana yardım etsin

    YanıtlaSil
  14. cornerslıkemad yazıom zıplıom olmuoooooo

    YanıtlaSil
  15. gta nın tüm oyunları süper bence..!!!

    YanıtlaSil
  16. gta 3 daha güzel görev de var şşifreleeri mükemmel kediside mükemmmel ve oyunda mükemmel lütffen oynayyın 1 numara oyun

    YanıtlaSil
  17. ya bunu araba indirme şifresi yok mu arkaşlar

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. gta türk city mi sandın salakk hahaybi :D

      Sil
  18. ya bence oyun güzel deil şıfrelerde daha cok şifre yok sandreste bir sürü şifre var yani sınıfta kaldı oyun isimde baki

    YanıtlaSil
  19. ya bu üssü bombalama bölüm 2 yi geçen varsa bana anlata biliiiiiiiiirmiiiiiiii

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ilk once 8-ball ı al
      limana gotur ,mavi silindirin içinde dur
      8-ball inince haritada bi işaret çıkacak (sağda ev gibi yer var merdivenlerden çıkcan)
      ondan sonra dürbünlüyü alcan tek tek bütün adamları oldurcen(kolombiyalıları)
      gerisini 8-ball a bırak
      (dürbün yakınlaştırma:z uzaklaştırma:x

      Sil
  20. ben oyunu bidirdim çok güzel bir oyun gta3

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Dostum gta 2 ve 1 niye yok 3 olursa 2 ve 1 olur değilmi

      Sil
  21. insanlar ne zamana kadar benden nefret edecek ???

    YanıtlaSil
  22. ÇOK GÜZEL BU OYUN HERGÜN 5 KEZ OYNUYORUM SÜPER BÖYLEBİR OYUN YAPTIĞINIZ İÇİN TEBRİK EDERİM SİZİ KUTLARIM gepsini oynadım gta3 gta 4 ve daha fazlasıııııı

    YanıtlaSil
  23. oyun berbat çok afedersiniz ama bana bikerez sovürdü :D:D:D:D

    YanıtlaSil
  24. arkadaşlar ben yasmin bu oyunu amcamla babam yaptı biz başka ülkedeniz amerika ve fıransa bu oyunu fazla sevmiom ben türkceyi çok ii bilirim inanmıosanız inanmayın bb...

    YanıtlaSil
  25. biz zenginizde ondan bunu yapmak bizim yıllarımızı aldı yani 25 yılımızı
    bu oyunu yapana kadar canımız çıktı şuan ben 25 yaşındayım ama bu oyunu oynuom zevk almıom

    YanıtlaSil
  26. gta 3 şifrelerini nereye yazıyoruz

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sen ta başta oyuna gir şifreyi üzerinede yaz

      Sil
  27. üssü bombalama görewini geçtim dürbünlü ile gemideki tüm adamları öldür sonada bekle 8-ball bombayı koyuyor we gemi denizin serin sularına gömülüyor:D

    YanıtlaSil
  28. bence şifreler güzel ama hiç araba şifreleri yok bilen varsa bana yazabilirmi???????????

    YanıtlaSil
  29. OYUNDA COK AZ ARABA VAR

    YanıtlaSil
  30. bende türkce var rahatım

    YanıtlaSil
  31. çok az araba var

    YanıtlaSil
  32. gta 3 şifrelerini nereye yazıcaz

    YanıtlaSil
  33. gta 3 güzel bir oyuyn

    slm nbr

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. nasıl sifre giriliyor knk :) söylermisin acaba

      Sil
    2. ŞİFRELERİ SADECE EKRANA YAZ Bİ KUTUCUK FALAN GEREKMİO KELİMEYİ YAZINCA KENDİSİ GELİO ZATEN

      Sil
  34. slm arkadaşlar ben gta 3 te uçma şifresini bikmiyom bana bulan varsa göndersin sevinirim şimdiden tşk

    YanıtlaSil
  35. merhaba gta3 ve hayranlarıııııı bnde gta3ü çok seviyorum

    YanıtlaSil
  36. Bitirdim oyunu final iyi olmuş filmlerdeki gibi seslendirme fln gayet başarılı (:

    YanıtlaSil
  37. mrb lütfen helikopter hilesini yazın acil lütfen

    YanıtlaSil
  38. kardeşim bile oynuyo

    YanıtlaSil
  39. gköcbrhvnw bu şifrede aşkık olursun

    YanıtlaSil
  40. kmönnvutnb helikopter hilesi

    YanıtlaSil
  41. mesaj çok kısa

    YanıtlaSil
  42. arkadaşlar araba uçurma hilesi buldum şimddii beni dinleyin örn bi yokuş veya ucu deniz olan bir yoll chıttychıttybb yazın oraya hızla bir yere çarpmadan ilelrleyin ve 6 tuşu like arabayı kaldırıp inerkende9 tusuna basın bunu portland dan starün adasına geçiş için kullanabilirsiniz 2. hile ise 1. adada oluyor sadice dioabloların 1inin arabasını çalın hızlı giderken shift+ctrl+ileri ok tuşu bir bakıyoruzki araba zıplıyor 3. hile 1. adada yarış görevi var o görevi geçmek için gıveusatank yazın bütün arabaları ezin veya bangbangbang yazın arabalar patlasın yarısı bitirin3.hile bundan emin deilim ama benlki sizde olur simdi arkiler1.adada2. adaya geçmek için bir geçit var kaldırıldı galiba ama siz deneyin 1. adada bagajdaki oldu kokarca görevine gelin ama yapmayın ewinizin karşısındaki biryer var köprü gibi başında bir ağaç onu kapaltıyyor o köprüden geçin 2 adadasınız 2.adadan 3. adaya geçmek için ise bir stadyum var onunn karsısındaki iskelede tekne var onla 3 adaya geçin4.hileise bu hile deil ama çözülmeye çalışıyr arkiler 3.adada bir yerde künle çalışması var o tünelin sonu 4. ada gibi geliyor

    YanıtlaSil
  43. SHIFT E BASIYORUM MOTOR GELMİYO

    YanıtlaSil
  44. kolombiyalı karteller çok iş çıkartıyo başıma

    YanıtlaSil
  45. NE BİÇİM OYUN

    YanıtlaSil
  46. GERÇEKTEN DE ÇOK SIKICI

    SİBEL ÖZMEN VE ÇAĞDAŞ ÖZMEN

    YanıtlaSil
  47. beş para eetmez lan yalakalık olsun de yorum yazıosunuz
    yüklediiim gibi sildim
    bu ne uyduruk oyyun yha
    gta 3 deil gta hayal kırıklığı olmalı bnce adı

    YanıtlaSil
  48. vayyyy güzelmiş!!!!!!!!!!!!!!!!!

    YanıtlaSil
  49. OYUNDA NEDEN ÖLÜNÜYOR Kİ BNECE BOKTAN...:)

    YanıtlaSil
  50. çılgın insanlar derken

    YanıtlaSil
  51. çok güzel bir oyun

    YanıtlaSil
  52. gta 3 bende var araba indirmek filan yok size tavsiye "Diablo Stallion" "Banshee" "Mafia Stallion" arabalarını çalın çok güzel ve hızlı arabalar. Çıldırmayı bende denedim evet oluyor. Arkadaşım arabanın cok manyak dönüşünü sağlayan şifreyi yazdım diyor zıplamıyor diyor o hile arabanın keskin ddönüşer yapması için kardeşim. Neyse bu arada koşarken shifte basın hızlı koşun. Para kasmak için "GIVEUSATANK" hilesini en az 20 kere yazınız. Ama "ESC" tuşuna basarak. =) Kolay gelsin para bol olsun hız bol bol olsun. ! xD

    YanıtlaSil
  53. yaw arkadailar ben 2. adaya geçemiyorum bana anlatabilcek varnı

    YanıtlaSil
  54. ben gecebiliyorum chıttychıttybb yazıosun yavas yavas ucuo ikinci adaya gecion ama ikinci ada muhtasem

    YanıtlaSil
  55. arkadaslar ben jou nin mıke'ın öğle yemegi görevini yapamıorm arabayı patlatamıorm

    YanıtlaSil
  56. merhaba ben cesur.bu şifreleri yazdım acayip oldu

    YanıtlaSil
  57. merhaba benim adım ömer turşak bu oyun çok güzelllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllll

    YanıtlaSil
  58. Helikopter almak için kmönnvutnb yazın!!


    helikopter hilesi

    YanıtlaSil
  59. yav ben nasıl canım azken çoğaltacam hep ölüyom :(

    YanıtlaSil
  60. POLİSLER OYNAYIN :S

    YanıtlaSil
  61. çok şaçma bi oyun gta 3

    YanıtlaSil
  62. oyun 2002 de çıktı tabi saçma gta 4 oynayın

    YanıtlaSil
  63. ben gta 3 oyuncusuyu shifte basıyorum motor çıkmıyor

    YanıtlaSil
  64. bu oyunu kuran gitsin kafasına sıksın amq. bu nasıl bir oyundur böyle allahım boktan oyunun teki . ve şifrelerin çoğu da olmuyor .

    YanıtlaSil
  65. sağa dönmek için turn right yazın ahahhahahahahhahaha :D

    YanıtlaSil
  66. merhabalar arkadaşlar,
    gta 3 ü oynuyorum ama şu dergi toplama görevini bir türlü geçemedim bununla ilgili yapabileceğim birşey varmı

    YanıtlaSil
  67. kardeşler bazıları oyunda shift e basınca motor çıkıo diyor ama oyunun hiç bir tarafında motor yok

    YanıtlaSil
  68. arkadaşlar ben 4.adaya geçebiliyorum çok güzel bir ada gecmek için GTAYUYJ YAZIN VE GEÇİN BEN GEÇİYOM

    YanıtlaSil
  69. bazılarıyalansoluyo

    YanıtlaSil
  70. ne motor şifresi doğru
    ne helikopter şifresiduğru
    ne ada değiştirme şifresi doğru
    nede aşk şifresi doğru hepsi yalan
    doğru olsalar bikere yazınca olurdu hepsi
    yalan söylüyor inanmayın arkiler hepsi de yalan

    YanıtlaSil
  71. beş para etmez bu oyun

    YanıtlaSil
  72. herkez yalan söylüyo şifrelerin hiç biri tutmuyor tam köprüyü geçtim araba aldım gidiyom araba patladı öbür tarafa tekrar geçirdiler alla belasını versin bunu yapanın

    YanıtlaSil
  73. salaklar hepsi doğru yapamıyonuz

    YanıtlaSil
  74. 0yun acıLsa 0ynicazz daa acıLmıyoo kie .p :D
    ßiri $u 0yunu Actırsııınn m2 sewmıoz Ama buda acıLmıo :D

    YanıtlaSil
  75. bence bu oyun süperrrr bu oyunu bitirdim size bir şifre söylim 1.chıttychıttybb köprüye gidip uçup geçiyorsunuz 2.buda adaya geçme şifresi gtayuyj

    YanıtlaSil
  76. Arabalar ın tekerlekleri patlamıyor, motosiklet, mobilet yok, Araç sayısı cok az, Aranma seviyesi düşürmek istersen C tusu görüş açısını değiştiriyor ve düşürmüyor, Hile cok az olanlarda işe yaramaz seyler, Helikopter yok.
    çOK KÖTÜ OLMUS BU OYUN

    YanıtlaSil
  77. şifrelerden biri helikopter ve uçak r47rjgjwkf

    YanıtlaSil
  78. merhaba bu oyun shıfte basınca bilgisayar çöküyo sizi mallar

    YanıtlaSil
  79. şifrelerin hiçbiri bi boka yaramıyo

    YanıtlaSil
  80. oyun basit hEMDE ÇOK TAM KALBİME geldi OK

    YanıtlaSil
  81. ben bütün görevleri geçtim k görevi çok zor bilen bana söylesin

    YanıtlaSil
  82. oyunu bitRdimm hem qüzeL hem sıkıcı oyunn =)=)=) eger boyLE oyunlara bayılan varsa mafia 2 öneririm ki ona ölürsünüZz ;)

    YanıtlaSil
  83. amq bu oyunun hiç birisi şifreleri olmuyo

    YanıtlaSil
  84. arkadaşlar ben uçma şifresini biliyom ama uçmuyor uçmayı bilen varmı

    YanıtlaSil
  85. arkadaşlar ben shifte basıyorum motor inmiyor yardım edin :D

    YanıtlaSil
  86. bnde turtoıse yazıyorum
    ama zırh hilesi olmuyor lütfen yardımcı olun

    YanıtlaSil
  87. bune ya olm butn hıleler yalan bea bn bu oynnn ag ya kım aptıysa camdan asagı atlasın abicim

    YanıtlaSil
  88. OLMUYORRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRR

    YanıtlaSil
  89. ben ali gta 4 helikopter şifresini biliyom

    YanıtlaSil
  90. arabayla zıplama: cornerslıkemad
    uçma sifresi : chıttychıttybb

    YanıtlaSil
  91. ya yardım edin lütfen şu kenji nin görevi var araba çal diyo onuru öyle istiyomuş ben onun onurnu neyse lütfen yardım edin

    YanıtlaSil
  92. merhaba arkadaşlar:)ben de gta3 ü oynadım ama çok gıcık bir oyun yani siktiri boktan bir oyun değilmi arkadaşlar walla bunu yapanın azına sıçıcam ya bu nasıl oyun lan bok bok bok başka bir şey yok arkiler bu nasıl oyun allah allah

    YanıtlaSil
  93. bu nasıl oyun arkiler

    YanıtlaSil
  94. bu oyun çok güzel her sabah oynuyo

    YanıtlaSil
  95. kankalar çok saol

    YanıtlaSil
  96. çççççççoooooookkkkkkkk ççççççççççççooooooookkkkkkkkkk saçma be gta oynamayın woof team oynayın

    YanıtlaSil
  97. BU ÇOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOKKKKKKKKKKK EĞLENCELİ KANKİLER

    YanıtlaSil
  98. mallar bütün şifreler oluyor siz yapamıyosunuz beceriksizler

    YanıtlaSil
  99. ben yatla geziyorum baya keyifli nasıl oluyo dersen görevleri yapınca köprüler açılıyor oradan sahile hava alanına geçiş yapan teyyare sürebilin alt metrolarda açılıyor

    YanıtlaSil
  100. ne asıl bir içem

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. arkadaşlar sizde gecemi körüküyor yoksa gündüzmü

      Sil
    2. gece ve gündüz ikisindem biri görünür

      Sil
  101. agalar araba hilesi yokmu biriniz söylesin

    YanıtlaSil
  102. arkadaşlar... ben eklenti yaptım oyun da lamborghini,buggatti veyron,porshe,uçak,helikopter,uzay gemisi,denizaltı,rocketman,hocercroft aldım

    YanıtlaSil
  103. sayın ROSEM... sorduğun soru (ya bu üssü bombalama bölüm 2 yi geçen varsa bana anlata biliiiiiiiiirmiiiiiiii)cevaplandımı bilmiom ama ben cevaplayabilirim şimdi 8-ball ı alcan
    limana gidip oradaki silindirin içinde durcan
    8-ball arabadan incek saklancak
    sende haritatda işaretgosteriyo(8-ball inmeden göstermez)
    oraya çık
    limandaki adamları tek tek dürbünlüyle yatırcan
    sonrasını 8-ball a bırak
    (dürbün yaklaştırma:z,uzaklaştırma:x.

    YanıtlaSil
  104. brick force lan aynı

    YanıtlaSil
  105. bölüm 3 bir kadın var luigis club e götürüyon 4.bölümü daha geçemedim malesef

    YanıtlaSil
  106. orAR TA SIMDILIK BISE DIEMMEM ?

    YanıtlaSil
  107. araba şifresi ney

    YanıtlaSil
  108. yuzme sifresini bilen varmi??

    YanıtlaSil
  109. shift tuşumu ne ben ona basıyom değişik arabalar motorlar helikopterler cıkıyo

    YanıtlaSil
  110. ben gta 3 araba indiremiyom

    YanıtlaSil
  111. gta 3 real mod indirin o olmassa gta 3 ultimate trainer indirin dediklerimin ikisi de yarıyo gta 3 real mod biraz zamanınızı alabilir.Bunları indirince oyun daha eğlenceli oluyo.

    YanıtlaSil
  112. vee çelik yelek hilesi turtoıse değil tortoıse asıl

    YanıtlaSil
  113. Gta 3 de bilinmeyen hileleri

    stateofemergency:zehirli gaz
    bluesuedeshoes:elvis çeşitli insanlar
    crazytown:öldürücü sıcaklık
    onlyhomıesallowed:gangister
    speedltup:hızlı koşma
    bubblecars:araba
    nightprowler:midnight
    speedfreak:nitro
    professionalkıller:hitman
    cjphonehome:hugo bunn hop
    fullclıp:ınfinite
    wheelsonlyplease:ınsıble car
    buffmeup:muscle
    helloadıes:max
    worshıpme:max
    stıcklıkeglueerfec
    ghosttown:traffic
    ıowdlac:siyah arabalar
    cpkınwt:ekrandaki araçlar bum olur
    jcnruad:tuz buz bomba
    llqpfbnambe arabalar
    brıngıton:six star wanted level
    ıtsallbull:dozer
    professıonalskıtrofesyonel silahlar
    whereesthefuneral:romero
    celebrıtystatus:streech
    fourwheelfun:atv
    flyıngtostuntlanör
    bgluawml:roket fırlatıcı
    toodamnhot:sunny
    everyoneısrıch:traffic
    vrockpokey:racecar
    ohdude:helicopter
    krıjebr:bölüm
    ubhyzhq:zırvacı
    ajlojyqy:golf klubü kurmak
    bagowpg:başına para ödülü konur
    jqntdmh:çiftlik sahibi olma
    cqzıjmb:sosis yaratmak

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. AMK salsa onlar san Andreas kodları mk

      Sil
    2. AMK salsa onlar san Andreas kodları mk

      Sil
  114. gta 3 ve 4 ve 5 güzel ama anisi 3 cooooooooooooooooooooooook güzel

    YanıtlaSil