GTA Vice City Sifreleri

GTA Vice City şifreleri arayanlar için şifreler...

GTA şifreleri sitenizden,

TRAVELINSTYLE - Uçan araba
PANZER - Tank yaratır
HELASTRIDE - Casket-car yaratır
ROCKANDROLLCAR - Limuzin yaratır
RUBBISHCAR - Çöp kamyonu yaratır
GETTHEREFAST - Sabre turbo yaratır
ETTERTHANWALKING - Caddy yaratır
LOOKLIKELANCE - Lance skin
MYSONISALAWYER - Lawyer skin
ILOOKLIKEHILARY - Hilary skin
OCKANDROLLMAN - Rock 'n' roll skin
ONEARMEDBANDIT - One armed bandit skin
IDONTHAVETHEMONEYSONNY - Mafiosi skin
OXYLITTLETHING - Mafiosi daughter skin
WELOVEOURDICK - Scottish skin
THUGSTOOLS - Thug weapons
PROFESSIONALTOOLS - Professional weapons
NUTTERTOOLS - Weird weapons
PRECIOUSPROTECTION - Full zırh
ASPIRINE - Full sağlık (arabanızın aldığı hasar görünmeye devam edecek)
YOUWONTTAKEMEALIVE - wanted seviyesini yükseltir
LEAVEMEALONE - wanted seviyesini düşürür
APLEASANTDAY - Güzel hava
ALOVELYDAY - Harika hava
ABITDRIEG - Bulutlu hava
CATSANDDOGS - Yağmurlu hava
CANTSEEATHING - Sisli hava
LIFEISPASSINGMEBY - Zamanı hızlandırır
BIGBANG - Tüm arabaları yok eder
TILLLIKEDRESSINGUP - Yayaların giysilerini değiştirir
FIGHTFIGHTFIGHT - Yayalar ayaklanır
NOBODYLIKESME - Yayalar size saldırır
OURGODGIVENRIGHTTOBEARARMS - Yayalara silah verir
ONSPEED - Daha hızlı yürüme
BOOOOOORING - Daha yavaş yürüme
HEELSAREALLINEED - Arabaları soyar (arabaların kaportaları gider, sadece tekerlekleri alır)
COMEFLYWITHME - Uçan dodo arabalar (Bu durumda helikopteri düzgün kullanamazsınız)
ICANTTAKEITANYMORE - İntihar
REENLIGHT - Bütün trafik ışıkları yeşil olur
MIAMITRAFFIC - Trafik akışı hızlanır
GETTHEREQUICKLY - Hızlı araba
GETTHEREVERYFASTINDEED - Daha hızlı araba
ETTHEREAMAZINGLYFAST - Çok daha hızlı araba
FANNYMAGNET - Yayalar nişan aldığınız hedefe saldırmaya başlarlar
CHEATSHAVEBEENCRACKED - Ricardo Diaz skin
CERTAINDEATH - Tommy sigara içer
HICKSWITHGUNS - Silahlı bikinili kadın (Öldüklerinde silahları düşer)
IWANTITPAINTEDBLACK - Trafik kilitlenir
MIAMITRAFFIC - Yoğun trafik
SEAWAYS - Arabalar suda yüzer

161 yorum:

  1. neden para şifresi
    yok

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. arabada bıgbang yaz

      Sil
    2. NEDEN PARA ŞİFRESİ YOK SÖYLEYİN

      Sil
    3. bak şidmi panzer yaz tank gelir o tankdan görev al caps lock dan sonra
      araçtan in biraz uuzaklaş bigbang yap tekrar panzer yaz bin sonra in uzaklaş bıgbang yaz tekrarla bunu çok paran olur

      Sil
    4. bana para şifresi gerek

      Sil
    5. snce malmsn olmadığı içn heralldee

      Sil
    6. şifre nasıl giriliyor

      Sil
    7. mal bimiyosan oynama

      Sil
  2. Adamın adı neden TOMMY!!!

    YanıtlaSil
  3. süperrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr

    YanıtlaSil
  4. MÜKEMMEL AMA PARA ŞİFRESİ GEREK BANA

    YanıtlaSil
  5. çok süpeeeeeeeeeeeerrrrrrrr bir site böyle bir site yaptığınız için teşekkürrrrrrrrrrr ederim

    YanıtlaSil
  6. helikopter şifresi var mı?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ewet tuıopo helikopter şifresi

      Sil
  7. neden helikopter sifresi yok varsa bekliyorum okk

    YanıtlaSil
  8. evet neden para şifresi yok biz ev almaya çalişiyoruz

    YanıtlaSil
  9. para ve helikoter şifresi varmı varsa bana söyleyin ev almaya çalışıyoruz şurada

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. LA olum sen para ve helikopter hilesini bırak sen şu tuşa bassan yeter(SHİFT) ctrl'tuşunun üstünde bana araba kapısını açacak hileyi söyle

      Sil
    2. gta oynuyorum ben kızım ama herkez oynayabilir biz kızlar bile bayanlar bile oynayabilir

      Sil
    3. arabadayken shıfte tıkla

      Sil
  10. arkadaşlar para için gta vice a girmeden önce sağ tıklayıp özellikleri açın ordan pizzayı bulun sonra oyunu açın num 3 e basınca para sınırsız oluyo bide bn bişi sorcam uçan araba neden uçnuyo yada nasıl uçuyorr

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ben hileyi denedim ama olmadı.

      Sil
    2. sen güzel ferrari gibi bir araba al sonra sen normal git o yavaşça yüksecek

      Sil
  11. ucan araba şifresi comeflywıtme ama bi daha araba yere inmio haberinis olsunn

    YanıtlaSil
  12. ADSIZ DEDİKİ NEDEN POLİS GİTSİN ŞİFRESİ YOKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKK

    YanıtlaSil
  13. 26 Nisan 2009 Pazar 06:38 YAZILAN YAZIYA İSTİNADEN:

    LEAVEMEALONE

    YanıtlaSil
  14. düz yolda hızlı git araba ucar canım

    YanıtlaSil
  15. akıllım düz yolda hızlı gıt carpma araba ucar

    YanıtlaSil
  16. sizler polisten nasıl kurtulucanızı vericem leavemealone bu şifreyi yazınca polisten kurtuluyosunuz fanny magnette bayanları size çeker

    YanıtlaSil
  17. niye kadın şifresi yok

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. kendine çekmemi Kendine çekme fannymagnet

      Sil
    2. Kadin cikana kadar stilllikedress
      ingup yaz

      Sil
  18. Kadın şifresi adece san andreas da var.. Araba Düz yolda uçar bunun için trafik boş olması lazım bunu için şifre yok

    YanıtlaSil
  19. kadın çekme şifresi:fannymagnet kılıoını depğiştirme kız erkek polis olma :stılllıkedressıngup suda yüzme şifresi :seaways tank :panzer muncık

    YanıtlaSil
  20. NASIL GİRİLİYOR BU ŞİFRELER
    ARKADAŞLAR Bİ YAZIN
    BE

    YanıtlaSil
  21. yha esc ye bas ondan sonra yaz şifreni

    YanıtlaSil
  22. arkadaşlar peki bana solcek olan var mı evi aldım nasıl giriliyo

    YanıtlaSil
  23. peki şey nasıl oluyo disko da nasıl dansetcen

    YanıtlaSil
  24. HELİKOPTERŞİFRESİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMM

    YanıtlaSil
  25. para sifresini acıkca söyleye bilirmi biri

    YanıtlaSil
  26. para şifresi için oyun GİRMEDEN gtaya sağ tıklayın özelliklere girin sonra (pc xp ise hedef bula vista ise dosya konumunu aça tıklayın) oradan pizzayı bulun onu tıklayın. sonra oyuna girin NUM3 e basın para sınırsız okay

    YanıtlaSil
  27. para ve ölümsüzlük şifresi var ama denemedim

    YanıtlaSil
  28. arkadaşlar helikopter şifresi yok ama helikoptere ben bindim ama bi sıır dır buu san adnreas dada adam değiştirme sifresi yyok bu arada

    YanıtlaSil
  29. YA PARA ŞİFRESİ OLMUYO

    YanıtlaSil
  30. Adsız dedi ki...
    para şifresi için oyun GİRMEDEN gtaya sağ tıklayın özelliklere girin sonra (pc xp ise hedef bula vista ise dosya konumunu aça tıklayın) oradan pizzayı bulun onu tıklayın. sonra oyuna girin NUM3 e basın para sınırsız okay

    demissin ama vistada dosya konumunu ac diye bi secenek yok..

    YanıtlaSil
  31. tamam tamam sakin olun tüm görevleri bitiren ve para,silah veren bir yama url si var evlerde açılıyor:gtaindirnet;tüm kapıları açma modu indir'' yazan lınke hemen tıkla
    (vice city içindir bu yama) :)

    YanıtlaSil
  32. sır bende: ambulance helikopteri indir-yama arşivi yaz ölünce dananadam!!!:helikopter yada ölme hastaneye git:)

    YanıtlaSil
  33. KIZ ŞİFRESİ FANNYMAGNET

    YanıtlaSil
  34. bu şifreler çok güzel

    YanıtlaSil
  35. arkadaşlar vice city de bütün görevleri yaptım ama helikopterle binanın içine 4 bombayı yerleştiremiom lütfen yardımcı olurmusnuz ??? süre yetmoi şifresi varsa verirmisiniz ????

    YanıtlaSil
  36. arkadaşlar şehirdeki bütün görevleri yaptım ama topfun minübüsünden helikopterle binanın üzerine 4 bombayı yerleşdiremiom 3.yü yerleştirmeden süre doluo bu yüzden başka görevlerde alamıom yardımcı oln lütfen o bombaları nasıl yerleştirecem ??=

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. o görevi 2kişiyle 456789 tuşuyla ve yön tuşuyla yapabilirsin

      Sil
    2. O görevde 456789 tuşları kullanıp sağa sola çarpmamamya çalış

      Sil
    3. Kardes bende onceden yapamiyordum ama simdi yapiyorum cunku mantigi su yon tuslarin ust ok a (gaz vermek icin)basacaksin. 4-5 ile sag sol 6-9ile asagi yukari yap. Ve hep yukardan git ki vurmasinlar silah sikanlara geldiginde ise sag sol yaparak git. Gorev 1 dakika erken biter merak etme elini gazdan hic cekme sakin (bomba alma sirasi haric)asagi yukariyi 6,9 ile yap

      Sil
  37. bu arada benim bilğisayarım xp hedef ol'a tıklıyorum..ama pizzayı bulamıyorum..yardımcı olurmusunuz?*

    YanıtlaSil
  38. Pizza denilen Pizzadox o bir trainer

    YanıtlaSil
  39. bana gta vice ctyi yapan adamın msn si lzm....

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. oyunu bitir sonunda yazılar çıkarken veriyor :D :P

      Sil
  40. ya bu gta ne güzel yyaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa.ben çoooooooooook beğendim ya ama helikopter şifresini yazıyom geliyo limuzin şifresiniyazıyo gelmiyo ama be cok seviyo hepinize DANKÜ/TEŞEKKUR EDERIM

    YanıtlaSil
  41. helikoptere nasıl biniliyor-diazı öldrme görevinden sonra o ev sizin oluyor ve o evin çatısında helikopter var deneyin

    YanıtlaSil
  42. ben kurarken bi şifre istedi onu yazmayınca acılmıyo bı yardımcı olrsanızn sevnrm arkdaslar şifreye ne yazıcam

    YanıtlaSil
  43. joker ben o görevi kolayça yaptım ama biraz pratıklik ve beceri istiyor

    YanıtlaSil
  44. la uçun para veriyor

    YanıtlaSil
  45. neden para şifresi yokkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkk

    YanıtlaSil
  46. arkadaşlar ben onspeed hilesini yazmadan adam hızlı yürüo ne yapmalıyım

    YanıtlaSil
  47. arkadaşlar helikopter için 2.şehire gidin denizyıldızı adasından sonrakine orda açık olmaya karakolu bulun sahil kıyısında olmayanı orda denize gitmek için bir yol olcak o yolda ilerleyin soldaki ara sokağa girin merdiven var ordan yukarı çıkın bulursunuz bazen görevde oluo helikopter beklemeniz gerekio bide bende 31k para var hepsinide polis göreviyle yaptım bi görev 1500 verio bazen

    YanıtlaSil
  48. yaw pizzayı bulamıyorummmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm

    YanıtlaSil
  49. yaw para şifresi ni yapamıyom lütfen bütün detaylarıyla anlatırmısınız yoksa kafayı yicem pizzayı bulamıyorum yawwwwww

    YanıtlaSil
  50. ya arkadaşlar escye basıyorum şifreyi girmiyo nasıl olcak bu yaa??

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. adsız esc ye basmadan yazıcan oyundayken yazıcan şifreni




      Sil
  51. gerçekten çooooooooooooookkkkkkk şifre eksiiiiiiiikkkkkkkk

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. BENCE DEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE

      Sil
  52. millet görevler eksikmi nedir artık bana görev vermiyor. niye böle

    YanıtlaSil
  53. Vice City'de Haritada 2. şehire gidin şehirde kuzeybatıda binada helikopter var Türk City oynarım capslock tuşunu uzun basın uçar araba havalimanında orada uçar 10.000 m o kadarı geçer Şimdi liberty var bende onda köprü altında geçin sağ şeritte yol bitince sola dön virajı geç helikopter!

    YanıtlaSil
  54. para hilesini söylermisiniz benimki windows 7

    YanıtlaSil
  55. para hilesi arayanlara söylüorum gta türk trainer i indirin ordan size 999 999 999 tl verio peşinize hiç polis takılmıo koşarken yorulmuyosun felan filan....

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ben indirdimde gta türktemi vice citydemi oluyo bu trainer

      Sil
  56. ya kadınların ilgisini cekme hilesi varda erkeklerin ilgisini cekme hilesi yokmu ya xd ya biliyosanız lütfen söyleyin

    YanıtlaSil
  57. ya para şifresi yok muuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. yoooooooooooooooooooooooooooookkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkk

      Sil
  58. silah şifresi:nuttertools

    YanıtlaSil
  59. AAAAAAAAAAAAA BUNE YA UFF HİBİŞİ BİLMİONUZ BEN BİR SİFRE BİLİOM TÜM ARABALARI VE HEİKOPTERLERİ YARATIYOR AMA TEK TEK VE BUNU SOLEİCEM SİTELERİN HİBİRİNDE YAZMIYORDA ZATEN HAHA BULAMAZSINIZ... BEN GTA DA OK EĞLENİYOM VE 8 TANE EVİM VR HAHAHAHAHA :P

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. şifreyi sölermisin bana yhaaa daha yeni başladım oyuna zaten lütfen söle bana :(

      Sil
  60. polisten kurtulma şifresi
    leavemealone =)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ONUN YERİNE TAB W YAP KURTULUYON

      Sil
  61. cokk sacma bir oyunn hiç bişey yapılmıyorr para desen yoq helikopter desen yok bu nee yaw böyle oyunun hiç bit zevki kalmıyor ozamann sıkılıyor insan öyle deyilmi arkadaslar

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ya bence GTA yı hlesiz oynayın yoksa zevki çıkmıo ben bi tek ASPIRINE yi kullanıom o kadar

      Sil
  62. ya şu pizza yı detaylı bir şekilde lütfen anlatırmısınız bna

    YanıtlaSil
  63. bazı şifrelerin baş harfi yok ayrıca s ye katılıyom

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bendeeeeeeeeeee katılıyooooooooooooooooommm

      Sil
  64. Yardımcı (para)7 Şubat 2011 09:15

    arkadaşlar para kazanmanın en kolay yolu panzer yazıp tank çıkartın ilk önce sonra içine grip (caps lock) a basın(görev alır). sonra tanktan inin uzaklaşın (bıgbang)yazıp patlatın ve tekrar panzer yazın (capsolck a basmayın tekrar) inin bıgbang yazın bu işlemi tekrar tekrar yaparak lvl iniz yukselir çok para vermeye başlar. böyle milyoner olabilirsiniz.(YARDIMCI OLABİLDİYSEM NE MUTLU BANA)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok saol yhaaa dierleri sölemio zaten doğru düzgün.bu arada başka hileler biliyormusun ?biliyorsan sölermisin?

      Sil
  65. gta tranier yazın orda sınırsız can 999999999999999999 para yeminle sınırsız silah mermisi araba hayatta patlamaz

    YanıtlaSil
  66. neden silah şifresi yokkkkkk

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Silah şifresi Nuttertools/ Professıonaltools / thugstools

      Sil
  67. önemli olan para değil arkadaşlar şifreni yaz napıcan helikopteri tommy vercetti yerine çık var bide türk ve kurtlar vadisi vardı bende 2 şehire hurdalık yere gidin sonra ctrl e basın motorsiklet uçak helikopter veriyor ama vice cityde yok türk kurtlar vadisi nde her istediğiniz var

    YanıtlaSil
  68. Para şifresi istiyosanız trainer indirin pra
    99.999.999$ oluyo

    YanıtlaSil
  69. ben her yeri aldım görevleri bitirdim malikanalerden falan artık görev yerinden 70000 90000 falan kazanıyorum

    YanıtlaSil
  70. para sifresi bu oyunda yok ama size bi hile söliyim "Panzer" yazın binin içine capslock la
    görevi alın sonra panzerden inin "bigbang" yazın bunu böyle devam ettrin 2-3 dk sonra 100.000 filan ii oyunlar.

    YanıtlaSil
  71. ne kadar gta 1 in fiyatı

    YanıtlaSil
  72. yaaaaa lütfnn bisiklet şifresini bilen varsa lütfennn söylesinn

    YanıtlaSil
  73. arkadaşlar size hertürlü oyunda desdek veririm benim gtada 2 tane kulüpüm 20 tane ewim ver 10 tane aparmanım var :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. banada yardım ettttttttttttttt

      Sil
  74. ya polis olma şifresi yok mu ya :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. polis olma şifresi var ama uzun süre yazman lazım veriyorum stılllıkedressıngup bunu yazınca oluyor ama biraz uzun sürüyo çıkması kılık değiştiriyorsun istediğin kılağa giriyosun

      Sil
  75. Arkadaşlar FIGHTFIGHTFIGHT şifresini yazdım ama şimdi iptal etmek istiyorum kaydettiğim oyunda da bir sürü yapılmış görevler var yeni oyuna başlamakta istemiyorum. Şifreyi iptal etmenin bir yolu var mı?

    YanıtlaSil
  76. Arkadawlar ben Azerbaycandan katliyorum sizden yardim istiyorum ne yapsamde ucakla Havada 12 tane hisse olan bolumu kecemiyorum acaba nasil etsem de kecsem? ))))

    YanıtlaSil
  77. ucakla ofish dagitma bolumunu bi turlu gecemiyorum yardimci olursaniz cok sevinirim, Azerbaycandan hepinize selamlar ))))))

    YanıtlaSil
  78. Ben şu an internetli başka bir bilgisayardan yazıyorum, yani benim bilgisayarda internet yok. Şu an verebileceğiniz (Pizzadox) Harici bir para şifresi/hilesi var mı?... (Benim Sistemim Windows Xp)

    YanıtlaSil
  79. Para Hilesini Bilen Var Mı

    YanıtlaSil
  80. helikopter buluyom

    YanıtlaSil
  81. Gta Vice Cıty'de Uçak Veya Helikopter Şifrelerini Bilen Varmı? Teşekkürler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. UÇAK HİLESİ SdAfAfLdAlK BUYÜK HARFLİLERİ OKU

      Sil
  82. Size bir formül vereceğim:
    Jet uçak için Film stüdyosunu satın alın onun yanında jet uçak oluyor.
    Helikopter için, itfaiye merkezinin yanındaki (2. şehirde) polis merkezinin çatısında helikopter var. (Çatıya merdivenle çıkılıyor)
    Para kazanmak için, Bir mağazaya girin ve satıcıya silahınızı doğrultun. (Yalnız hiç kıpırdamayın)
    Silah için, Boş ekranda THUGSTOOLS - NUTTERTOOLS - PROFESSIONALTOOLS Yazın silah gelecektir.
    Ayrıca yeni alınan bir evin içine girilmiyor.

    YanıtlaSil
  83. şifrelerin hepsi oluyormu arkadaslar ?

    YanıtlaSil
  84. araba yüzdür şifresinde adam inerken boğuluyo nası inebilir

    YanıtlaSil
  85. uçak şifresi yokmuuuuuuuuuu varmııııııııııııı
    jet şifresinide diyiyorum

    YanıtlaSil
  86. hr şy gzel ama bna dha ii tipler lazım tommynin değişik tipleri

    YanıtlaSil
  87. ambulans gorevi yapın 10-20 kere al sana para

    YanıtlaSil
  88. lan bi susun lan al sana şifre yok helilkopter şifresi yo bilmemne

    YanıtlaSil
  89. saolunnnnnnnnnnnnnnnnn
    :)

    YanıtlaSil
  90. en hızlı gemiyi çal görevinde gemiyi indirme tuşu ne...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. GEMİNİN TERSİNE BAKAN Bİ YER VAR ORADA 3 ADAM VAR GİDİON ADAMLARI OLDÜRÜP PEMBE YERDE DURUON TEKNE DÜŞÜO BİNİP KAÇION ÇELİ YELEK ALMAYI UNUTMA

      Sil
  91. stılllıkedressıngup yazın adam tipi istediğiniz şekli alıyor

    YanıtlaSil
  92. PIZZA NEREDE TAM OLARAK DOSYA NEREDE

    YanıtlaSil
  93. arkadşlar ben cheat engine 6.1 indirdim parayı fulledim dünya kadar evim var

    YanıtlaSil
  94. kardaş level hilesi var mı

    YanıtlaSil
  95. para hilesi arabada bıgbang yazarsan para gelir:D

    YanıtlaSil
  96. şifre nasıl yazılıyoo :/

    YanıtlaSil
  97. Bence siz hiç uğraşmayın para şifresi yok. Sadece kız şifresi var ondada tek yanındalar fannymagnet o kadar !

    YanıtlaSil
  98. Lan şifreyi oyuna girdikten sonra istediğin yerde yazıyon!

    YanıtlaSil
  99. ŞİFRELERİ STATSTAN YAZABİLİRSİNİZ

    YanıtlaSil
  100. sifreleri statstan yazabilirsiniz

    YanıtlaSil
  101. fıghtfıghtfıgth tan kurtulmak istiyorum kaydettim çok bölüm geçtim yeni oyuna başlamak istemiyorum bilen varsa yardımcı olsun lütfen :((

    YanıtlaSil
  102. arkadaşlar sihirli yumurtaya giderken helikopter var ayrıca bu videoyu izleyin




    http://www.youtube.com/watch?v=iPBqsAUVwc8

    YanıtlaSil
  103. arkadaşlar taksi görevindeyken100 müşteriyi ulaş tırdığımızda kornaya basınca araba uçar

    YanıtlaSil
  104. leavemealone polşsler gider
    Hopıngırl kadın biner arabaya
    travelınstyle araba iner
    Fannymagnet kadınlar gelir

    Aysefurkanbb

    YanıtlaSil
  105. para şifresi bıgbang

    YanıtlaSil
  106. arkadaşlar bölüm 11 e geldim ama ölümsüzlük var die oyun donuo şifreyi nasıl iptal ederim ?

    YanıtlaSil
  107. Arkadaşlar satın aldığımız evlere nasıl giriyoruz

    YanıtlaSil
  108. motor şifresi yok mu acaba? binadan binaya atlarken motor patlıyor..yeni motorsiklet o anda çıkarmak istiyom şifreyle..tıpkı (panzer) yapıp tank geldiği gibi,şifreyle motorsiklet şifresi lazım,var mı? acaba?

    YanıtlaSil
  109. sınırsız cephane sifresini bilen varmı ???

    YanıtlaSil
  110. Şifre Nasıl Giriliyor? Oyuna giriş yapınız. Sonra ne isterseniz onu yazın. Mesela ben tank (PANZER) istiyorum. Hiçbir şey yapmadan oraya yazacağız. Ve karşınıza tank (PANZER) gelir.

    Berkay Oyunda... EfeBeyTC WOLFTEAM sayfasını beğenmeyi unutma > FACEBOOK <

    YanıtlaSil
  111. of amk bi para hilesi için uğraşa bak adam gibi bi şifre koysalar. ya offfff

    YanıtlaSil
  112. fıghtfıghtfıght yazın herkez birbirni zopalar ve onuların parasını alırsınız

    YanıtlaSil